Hoi hoi,
Ondertussen 2 dagen getrouwd en eindelijk een beetje bekomen van onze dag ;-) Omdat ik altijd zo graag de verslagjes hier las, volgt ook het mijne ;-)
Mijn mama en zus waren blijven slapen de avond voordien. We zijn eerst nog gezellig iets gaan eten, met mijn papa en broer. Nadien thuis met een flesje cava nog een echte 'chickflick' gezien en om 23u een poging gedaan tot slapen...Toen ik goed en wel in slaap was gevallen, liep de wekker al af, want om 6u30 kwam mijn vriendin aka mijn visagiste, kapster én boeketjesmaakster al.
Terwijl zij aan mijn haar en make up bezig was, hebben mijn mama en zus alles versierd met ballonnen en vlagjes...Nadien werden ook zij onderhanden genomen en voor ik het goed en wel besefte, was de fotografe daar en werd ik in mijn kleed gehesen... En daar kwam hij dan aan, mijn toen nog verloofde. Ik had mezelf voorgenomen om niet te wenen, maar toen ik hem zag, kwamen de traantjes er toch aan. Hij zag er zo sjiek uit, in zijn pak.
De ouders, broers & zussen en getuigen kwamen ook binnengedruppeld en na een glaasje cava zijn we dan richting gemeentehuis vertrokken. Dat was daar rap beklonken en we waren toen al 'man en vrouw'.
Iedereen is toen naar de kerk vertrokken, mijn papa, de bruidskindjes en ik zijn iets later gekomen, zodat iedereen al binnen was toen wij er aankwamen. Muziek op, bruidskindjes vertrokken en ik aan mijn papa zijn arm richting mijn 'man'. Wat een super moment! En zoveel volk dat er was, had ik niet verwacht.
De dienst was heel leuk en losjes (dank u meneer pastoor), er mocht gelachen worden...Dus de tijd vloog voorbij. Na de dienst hebben we serieus wat afgekust, want zo veel volk hadden we echt niet verwacht...
Toen was het al tijd voor de receptie, we hadden geluk met het weer, dus we hebben heel de tijd buiten kunnen staan...Na de receptie zijn we ter plaatse blijven eten met de (groot)ouders, broers & zussen en getuigen... Een paar uurtjes van gezelligheid en intimiteit, was echt leuk.
Mijn vriendin is me nog even komen opmaken voor het avondfeest en vana dan ging de tijd echt zoooo snel. Maar wat een feest!!!!! Iedereen heeft zich echt goed geamuseerd, er was een broodjesbuffet voorzien en een super mooie/lekkere taart. Openingsdans was een heel leuk moment, boeketje weggooien, de tantes die een liedje hadden gemaakt, de vrienden die een dia-voorstelling op peil haden gezet...Kortom, 't was top!
Om 3u waren we echt kapot! (en ik die dacht dat dat een cliché was en dat ikw el tot 6u zou kunnen feesten, hihi). We zijn toen naar huis gereden in de hoop meteen in bed te duiken...Maar dat was buiten de 'vrienden' gerekend. Heel ons appartement was onder handen genomen... Alles lag vol isimo-bolletjes, ballonnen, en nepspinnen... Er waren overal linten gespannen, zodat we de limbo moesten doen om voort te kunnen gaan... De gang stond vol (en dan ook echt vol) met bekertjes gevuld met water... Er zat een konijn in de living en goudvissen in ons bad... Onze matras was weg... Dus ja, direct slapen zat er niet in ;-) En toen we ' morgens wakker werden, hoorden we getjilp... Bleek dat er 2 vinken in onze living aan het vliegen waren... Wacht maar, de volgende die trouwt zal er niet goed van zijn, want we hebben gisteren tot 16u gekuist en opgeruimd.
Het was voor ons echt een droomdag en ja het klopt, het gaat echt veel te snel!
Nog even wat positieve commentaar over:
Kelly Verhoeven: bruidsboeket, make up en haar
Leentje Schoofs: voor de foto's en de snelheid (you know what I mean, hihi)
The Mansion: voor de leuke receptie en het geweldige diner
De Kievit: mega mooie zaal die leuk versierd was, topbediening, broodjesbuffet dat dik in orde was...
Stefanie Condes: voor onze trouwringen
Kim Martens: voor het super toffe VW-busje
En dan hier al een sneakpreview van wat foto's van een vriendin. Die van Leentje volgen!
http://www.facebook.com/claessens.ragna#!/media/set/?set=a.10150291439502234.335023.558707233&type=1Grtjs, Ellen