Terug naar overzicht
Hey Sarah,ik heb geen ervaring met de vliegende pastoors, wel met De mens nu (www.demens.nu ). Dat is een vrijzinnige organisatie, ze hebben een afdeling in elke grotere stad in Vlaanderen. We zijn heel blij met hen! Onze viering moet wel nog komen (nog 10 dagen!) maar het ziet er heel goed uit, precies zoals we wilden en helemaal op ons afgestemd. Zeker een aanrader.Groetjes,Hanne
Hey Sarah, mijn vriend en ik hadden ok graag de vliegende pastoors gehad dus heb ik gemaild. dit is de prijs: De ceremonie duurt maximaal 45 minuten en de prijs is 650 euro.(excl vervoer)Een huwelijkskaars met jullie foto erop en jullie persoonlijke 'vliegende-pastoors' trouwboekje zijn incl. de prijs.ik vond dat eigelijk veel geld, kweet natuurlijk niet wat het kost om in de kerk te trouwen. Maar als we de vliegende pastoors hadden genomen, moesten we ng een locatie zoeken (wat ook geld kost wss om te mogen gebruiken). Ik weet natuurlijk niet hoeveel de mens kost of dergelijke organisaties. Maar dat is niet hetzelfde als de vliegende pastoors. Het juiste verschil weetk nu ni.groetjes Britt
Wij hebben de vliegende pastoors gehad en ze zijn echt wel een aanrader :) ik vond ze elke euro dubbel en dik waard.We hebben onze ganse ceremonie gefilmd, als je graag wat meer info wilt of je wil eens een stukje film zien dan mag je mij altijd mailen op info@madame-gateau.be
Is wel veel geld vind ik, hebben nog een paar gevonden en dat komt rond de 325€Over rent a priest heb ik nog niet veel goed gehoord, vinden wel iemand zeker? hebben nog even de tijd héal bedankt voor jullie info!
Beste Sarah,Alvast proficiat met jullie huwelijk. De grote dag is bijna daar!Ik ben ook opzoek naar iemand voor de ceremonie. Heb jij ondertussen al iemand gevonden? Zo ja, kan jij mij misschien tips geven?Groetjes, Stephanie
Hallo, ik deed ook beroep op de vliegende pastoors. En ik moet Sofie volledig bijtreden: hun geld meer dan waard! Héél veel positieve commentaren van de aanwezigen en toch wel een ceremonie die je niet snel vergeet. Ik kan het alleen maar aanraden! Ook hun aanpak en service zijn prima!
Hallo, Beschikt er nog iemand over een filmpje van de vliegende pastoors? Alvast bedankt.
Kan iemand een filmpje delen van de vliegende pastoors?
Hoiwij twijfelen tussen huis van de mens en de vliegende pastoors.Veel goede dingen al gelezen van vliegende pastoors maar vind het ook wel echt veel geld... als er ervaringen zijn mogen deze ook altijd gedeeld worden want ik weet echt niet wat ik moet kiezen... alle hulp is welkomMvgNele