Terug naar overzicht
Dag Anja. Hangt een beetje van je voorziene budget af. Als het wat mag kosten, kan je eens bij Veerle Praet in Brugge gaan horen. Ik heb hier op de website al veel goeds gelezen over Youniek Bruidsmode maar dat ligt wel in Turnhout. Succes met de zoektocht!
Hey, ik ben bij Suère, in Brugge, Zilverstraat, geweest. Wel voor mijn feestkleedje. Perfecte pasvorm en heel mooi afgewerkt. Dus denk dat de trouwjurken toch wel idem zijn. Zeer mooie modellen in de winkel, of je eigen ontwerp + keuze van stof. Eerste passessie is het model gemaakt in kaliko, en dat vonden we toch een enorm pluspunt.Kortom, supertevreden!groetjes
HoiIk heb mijn kleed besteld bij Younieks bruidsmode en het was prachtig !! Je kon alles aanpassen, en ze maken zelfs op maat en naar voorbeeld (vb als je foto hebt). Mijn jurk was 500€. Ze hebben een winkel in Turnhout, zeker de moeite om langs te gaan.SuccesEllen
Waw. Ellen, Dorine en Rebecca: Bedankt voor de snelle reacties. Wij gaan die adresjes zeker en vast eens uitpluizen. De richtprijzen die jullie geven vallen in ieder geval al heel goed mee vinden wij. We trekken voor mijn kleed dan ook wat meer geld uit. Ik trouw maar 1 keer dus mag het gerust voor die ene keer "wat meer zijn".