TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
20-9-2011 13:14:30
Hey,
Mijn verloofde laat zijn kostuum maken (villa verdi) en heeft al eens naar de winkel geweest. Daar gaven ze hem aan dat het nog vrij vroeg was... en rade ze hem aan te komen tegen januari-februari.... 4 tal weken op wachten.
Wij trouwen in april... dus dan is er tijd voor de nieuwe collectie voor de mannen.
Veel groetjes Ellen
|
|
Hanne
1-10-2011
|
20-9-2011 13:49:53
Hey Samira,
als ik Ellens post lees, dan denk ik dat het ervan afhangt waar je gaat. Wij zijn voor mijn verloofde gaan kijken in januari-februari, en daar kregen we te horen dat er voor trouwkostuums eigenlijk maar één collectie per jaar is, en dat wordt gelanceerd in oktober. Zij vonden dus dat we (erg) laat waren en zeiden dat we beter in oktober waren gekomen, veel modellen waren al niet meer beschikbaar.
We hebben uiteindelijk wel een heel mooi kostuum gevonden binnen ons budget, maar ik vond dit alvast erg vreemd. Dus: als je al een idee hebt wat jullie budget is en wat je verloofde mooi vindt, dan denk ik dat je beter nu al eens rondbelt. Als je te horen krijgt dat januari-februari een beter moment is om terug te komen, wel, dan is dat ook goed hé :o)
Groetjes, Hanne
|
|
hanne
3-9-2011
|
20-9-2011 14:42:29
Ik zou eerst mijn trouwkleed kiezen en dan kijken voor het kostuum van je verloofde. Zo had mijn kleed grijze accenten en hebben we dan ook een antraciet kostuum voor mijn man gekozen.... Wij zijn begin december geweest en alles was toen nog te verkrijgen....
Groetjes
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
20-9-2011 15:35:04
Ik heb al eens contact opgenomen met de winkel van onze keuze en zij raden aan om een vijftal maanden op voorhand langs te komen. Wij gaan dus in december kostuumshoppen!
|
|
ellen
14-4-2012
|
20-9-2011 17:56:38
Hey,
Al je een echt trouw kostuum besteld, zal het inderdaad een jaar collectie zijn (zoals de bruidsjurken). Mijn verloofde gaat voor een italiaans matpak (is dikwijls goedkoper dan echte trouwkostuums en zitten echt helemaal op maat....).
Veel zoekplezier
Veel groetjes Ellen
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-9-2011 18:10:33
Idd te zien wat je wil. Wil je een 'echt' trouwkostuum, dan zal je idd vroeg moeten gaan. Wij hadden echter eentje gekozen van Esprit (véél goedkoper, degelijk merk, ook nog op andere gelegenheden te dragen,...) en mochten het kostuum een weekje later alweer ophalen, want dan waren de retouches al in orde. Wij hebben dan ook gekozen rond februari - maart, omdat dan de wintercollectie al uit de rekken was.
|
|
Emy
30-6-2012
|
20-9-2011 18:29:12
Wij zijn over't laatst eens gaan horen in een winkel bij ons in de buurt, en gezien we 'gewoon' gaan voor een chique kostuum dat hij achteraf ook nog kan aandoen, hebben ze ons aangeraden om in februari langs te komen. Dan is de zomercollectie net binnen en heb je iets 'lichtere' kostuums, vaak in andere soorten stoffen dan de wintercollectie. Maar inderdaad best eerst je kleed kiezen. Ik heb een kleed met enkele bruin/taupe-accenten, en we gaan dus zien dat mijn verloofde een bruin-achtig kostuum vindt want een grijs (wat we eerst mooi vonden) zou hier veel minder mooi bij passen.
|
|
sarah
17-12-2011
|
20-9-2011 18:50:09
Hoi , wij hebben gekozen voor een maatpak van scabal en hebben dit tweetal weken geleden pas gekozen.Wij hebben op de nieuwe stoffencollectie winter gewacht om onze keuze te bepalen.De wachttijd is maar een 4 tal weken. Ter informatie keuze uit 5000 verschillende stoffen en dan spreek ik nog niet over snit, garen, knopen etc.. De echte trouwkostuums waren niet aan ons besteed... Maar je ziet wij hebben het pas drie maanden op voorhand gekozen. ( Nog geen hemd, das,manchetknopen en schoenen)Dat staat de komende weken op de planning als kostuum af is. Groetjes, Sarah
|
|
Annelies
7-8-2010
|
21-9-2011 8:15:14
Hallo,
Wij waren in februari gaan kijken voor een kostuum (trouw augustus) en ze zeiden dat het toch nipt was dat we kwamen. Het is nog allemaal gelukt, zonder problemen, maar ze hadden toch liever dat we wat vroeger waren....
Groetjes Annelies
|
|
Marita
|
26-9-2011 18:29:44
Hallo Samira, de nieuwe collecties voor de bruidegom beginnen bij Het Bruidsparadijs binnen te komen vanaf oktober (tot februari). Er zijn heel klassieke en moderne Italiaanse stadskostuums, heel speciale trouwkostuums, als heel vlot doordraagbare kostuums verkrijgbaar. Zodra jij je bruidsjurk gekozen hebt, kan je beginnen kijken voor het trouwkostuum zodat alles zeer mooi samengaat. Je kan bij Het Bruidsparadijs ook altijd met z'n tweeën komen kijken/passen, zodat de verkoopsters onmiddellijk zien wat wel of niet kan. Dus wel samen, maar toch apart ;-) Nog veel succes met de voorbereidingen! Marita www.bruidsparadijs.be opendeurdagen 5 t/m 9 oktober 2011
|
|
samira
12-5-2012
|
29-9-2011 21:59:48
Goh, bedankt iedereen voor de reactie! Jammer genoeg mag ik niet mee kostuumshoppen aangezien mijn verloofde wil dat ik zijn goede smaak vertrouw ;-).
Groetjes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|