Terug naar overzicht
Kan je het A5 formaat niet gewoon gebruiken? :-)Vind ik wel gezelliger dan een groter boek en het gaat sneller "vol" zijn, wat veel leuker leest dan een half leeg groot gastenboek :-).Groetjes!
Je kan het inderdaad misschien toch gebruiken. Anders eens gaan kijken bij een van de AVA winkels, daar hebben ze er normaal wel geloof ik.
qua ervaring weet ik al dat zo'n groot gastenboek nooit volledig vol geraakt, dus in principe heeft zo'n A5 formaat zijn charme nog wel en geraakt het zeker vol.groetjes
Hallo, Ik zou gewoon het A5 boekje gebruiken. Wij hadden een speciaal formaat, dit zat tussen A4 en A5 en ik vond dit heel plezant. Ik had schrik dat het te klein zou zijn met niet genoeg bladzijden, maar helaas was mijn boekje nog niet half vol geschreven (en iedereen had nochtans zijn best gedaan hoor). Dus daar zou ik je geen zorgen overmaken en gewoon je A5 gastenboek gebruiken. Het heeft je toch al niets gekost GroetjesAnnelies
Hey Sofie,na wat posts gelezen te hebben hier op het forum, hebben wij bewust voor een gastenboek gekozen dat kleiner is dan A4 (een beetje tussen A4 en A5). Zoals hierboven ook al staat, geraakt zo'n groot gastenboek toch nooit vol en heeft iedereen de neiging om er snel nog iets bij te proppen op dat grote blad, ipv gewoon het blad om te slaan :o)Dus, laat die stress maar varen en gebruik het A5-formaat.Groetjes & véél plezier zaterdag!Hanne
Dankjewel voor jullie reacties... Nu de eerste paniek voorbij is ;-) hebben we besloten dat we toch maar het A5 boekje gaan leggen...
heymag ik vragen hoe jullie je gastenboek gemaakt hebben? eN WAAR, alvast merci
Heykes,Mochten jullie dit lezen. Zou ik ook eens mogen weten, waar jullie je gastenboek hebben laten maken? Wij zijn ook op zoek achter zoiets. Maar we vinden niet direct wat we willen.