Terug naar overzicht
Ma alle die hebben dat toch voorgelezen in het stadhuis ???? Denk zelfs dat je huwelijk niet wettelijk is zo ...
Wij hebben zelfs op voorhand de akte moeten lezen om te kijken of er geen fouten in stonden.En ik ben blij dat we dat hebben mogen doen want bij mij stond mijn peter (broer van mijn moeder) er op als mijn vader Blijkbaar stond dat dus al een hele tijd fout in mijn bevolkingsregister! Die van de gemeente zei het ook al van waar een huwelijk al niet goed voor is hé
zo vreemd allemaal
Hey Sophie,dat is een goeie tip dat je daar geeft.dat zal ik bij de stad Antwerpen wel eens effe navragen dan.Moet er niet aan denken zeg :-(groetjesjoeri
Ik heb het direct nagekeken en bij ons (gemeente Duffel) staat er 2x dochter. De papieren die we op voorhand meekregen (om de namen van de getuigen in te vullen en zo), hadden ze ook speciaal aangepast.
@Sanne: LHet ligt misschien aan het feit dat we in een kleine gemeente wonen? (Helkijn) Ik zal deze week eens langsgaan in 't gemeentehuis, eens zien wat hun uitleg is :-)
@ W&S: Hopelijk is het in Avelgem ook niet zo! ;-)