Terug naar overzicht
Wij hadden als uitredelied. Ik hou van U van Noordkaap.Davine31/03/20006
WIj hebben 'I was born to love you' van Queengroetjes
Wij hebben "Heaven must be missing an angel" van Tavares. Goe swingend.groetjesKatrien30/9/2006
Hallo,Wij hebben Óne love'van Mary J Blige and Bono.Groetjes Sofie,19-08-2006
Een uittredelied mag best lang duren. Er worden immers foto's genomen en anders is er geen muziek meer tegen dat de laatsten naar buiten gaan.
HeyWij hebben Love Generation van Bob Sinclar. Heel vrolijk en geeft zo echt aan 'Laat het feest maar beginnen!'GroetjesVicky09.09.06
Hallo, wij nemen als uittredelied about to find out van joeri.groetenNath
Hoi,Wij hadden What a beautiful day van the levellersgroetjes
Hallo,wij hebben een nummer van Novastar: het geweldige 'the best is yet to come'Succes en groetjes,Guy29/07/2006 (volgende maand dus!!!)
Hey,Wij gaan voor "have a nice day" van stereophonic.groetjesMartine05/05/2007
Net zoals Guy kozen wij voor "the best is yet to come" van Novastar.Ann-Sophie09.09.06
Hallo, volgende week vrijdag speelt bij ons het liedje van in de alladinfilm 'Een nieuw begin'. Dit vonden we heel toepasselijk. Groetjes, Jeroen en Mieke
Bij ons doet de fanfare waarin ik speel de muziek in de mis. Als uittredelied hebben wij Highland Cathedral (uiteraard instrumentaal). Dit is een zeer uitbundig en feestelijk Schots lied.Is ook op CD te vinden.Heidi09-09-06
Hoi,Wij waren van dezelfde mening en hebben gekozen voor Beuatiful day van U2! Mijn papa is grote fan van U2 en als hij dit als uittredelied zal horen...Dat zal hij nooit verwachten. Debra11/08/06
AAN heidiik ben geïnteresseerd in die muziek zowa schotse muziek. ik lees dat jij daar CD van hebt? mag ik de titel en de uitvoerders daarvan eens?groetjes sofie
Dag Sofie,Highland Cathedral is een schots (volks)liedje dat uitgevoerd is door ontelbare uitvoerders o.a. Royal Scotch Dragoon Guards (doedelzakkenregiment).Heb het al op verschillende CD's met Keltische muziek zien staan. Zelf heb ik het op CD'tje van mijn fanfare staan, samen met andere Keltische muziek.Indien jouw mailbox voldoende groot is (dus geen hotmail) kan ik je het nummer Highland Cathedral mss per mail doorsturen.Heidi09-09-06