Terug naar overzicht
eens gaan kijken bij Youniek in turnhout zou ik zeggen. Heb de mijne daar ook gekocht.Kost 499 euro en ik heb ook maatje 42/44. Je jurk wordt trouwens volledig op maat gemaakt, een echte aanrader!!!Veel succes met je zoektochtgroetjesNancy
Hallo Romina,bij Het Bruidsparadijs in Merksem beginnen de trouwjurken vanaf zo'n 700 euro. Je hebt er zelfs een bruidspakket voor 1395 euro. Hierin zit dan de trouwjurk, de trouwschoenen, lingerie, juweel en haaraccessoires. Je bent dan volledig "gesteld" voor 1395 euro. Indien je eens een kijkje wil komen nemen, laat je 't me maar weten via info@bruidsparadijs.be. Dan geef ik je een afspraak zodat je rustig kan komen passen.Nog veel succes met de voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be opendeurdagen 5 t/m 9 oktober 2011
Hey,ga eens een kijkje nemen bij November Styling te Zonhoven.Hier ontwerp je samen de jurk van je dromen, kies je de stof en daarna wordt alle écht op maat gemaakt (want retoucheren naar je maat of maatwerk is een heel groot verschil!!).Mijn jurk was super en echt af! En voor minder dan 1000€! Echt de moeite!