Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

betaalbare oldtimer of retro-bussen

20-9-2011 20:19:20
Hoi

zijn er mensen onder jullie die een idee hebben waar ik betaalbare bussen kan vinden?
Overal vind ik prijzen van 800-900 euro. We zijn van Mechelen, dus overal rond Antwerpen of Brussel is goed.

Thanks!

Emy

Emy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1398

Nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik20-9-2011 21:50:05

Je moet eens gaan kijken bij retro ceremonie wagens (hoboken). Wij hebben hier een auto en bus gehuurd en de prijzen zijn hier zeer redelijk. Al de bussen zijn zeer goed onderhouden.

Julie
21-4-2012
 Meld misbruik21-9-2011 8:06:04

Hey Emy,

Ik heb hetzelfde probleem, zie mijn berichtje op het forum.
Wij zijn van West-Vlaanderen.

Groetjes Julie

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik21-9-2011 11:14:03

Hallo

wij hebben een betaalbare bus maar wij zijn van limburg
www.classicbus.be
dus dat is mss al wat ver

groeten Inge

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik21-9-2011 12:11:51

Hoi Nathalie, die retro uit aartselaar/hoboken ziet er wel goed uit. Gunstige prijzen.
De inrichting van de bussen ziet er wel nogal verouderd uit (zo typische 80's dessins in de stoffen banken) maar die Mercedes Bus ziet er exact uit wat we nodig hebben, én zeer betaalbaar.

Alvast bedankt voor je tip!

Inge, ik vrees dat het inderdaad wat ver is, maar toch bedankt!

Marita

Meld misbruik26-9-2011 18:12:19

Hallo Emy,
voor ceremoniebussen kan je ook altijd eens een kijkje nemen op www.antique-auto.be. De prijzen van de busjes beginnen vanaf 585 euro, prijzen van de grotere modellen beginnen vanaf 595 euro. De prijzen van de bussen zijn ook steeds bij jullie ter plaatse. Zo kan je op voorhand zeer goed de prijs inschatten. Uiteraard mag je ook steeds een offerte op maat aanvragen!
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be
opendeurdagen 5 t/m 9 oktober 2011

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...