Terug naar overzicht
Je moet eens gaan kijken bij retro ceremonie wagens (hoboken). Wij hebben hier een auto en bus gehuurd en de prijzen zijn hier zeer redelijk. Al de bussen zijn zeer goed onderhouden.
Hey Emy,Ik heb hetzelfde probleem, zie mijn berichtje op het forum.Wij zijn van West-Vlaanderen.Groetjes Julie
Hallowij hebben een betaalbare bus maar wij zijn van limburgwww.classicbus.be dus dat is mss al wat vergroeten Inge
Hoi Nathalie, die retro uit aartselaar/hoboken ziet er wel goed uit. Gunstige prijzen.De inrichting van de bussen ziet er wel nogal verouderd uit (zo typische 80's dessins in de stoffen banken) maar die Mercedes Bus ziet er exact uit wat we nodig hebben, én zeer betaalbaar.Alvast bedankt voor je tip!Inge, ik vrees dat het inderdaad wat ver is, maar toch bedankt!
Hallo Emy,voor ceremoniebussen kan je ook altijd eens een kijkje nemen op www.antique-auto.be. De prijzen van de busjes beginnen vanaf 585 euro, prijzen van de grotere modellen beginnen vanaf 595 euro. De prijzen van de bussen zijn ook steeds bij jullie ter plaatse. Zo kan je op voorhand zeer goed de prijs inschatten. Uiteraard mag je ook steeds een offerte op maat aanvragen!Nog veel succes met de voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be opendeurdagen 5 t/m 9 oktober 2011