Terug naar overzicht
https://picasaweb.google.com/lh/photo/DF_4T_BI0PQfmavJtUYJIRNP9lGa1kusjsrUuwVVsa0?feat=directlinkOeps, was link vergeten! Bij deze....Doei
Hey Sharon,Proficiat! Speciale openingsdans, jullie zijn behoorlijk geoefende dansers lijkt me!
Amai! heel sjiek! was die van mij ook maar zo dans/ritme gevoelig :)
Hehe, ja ik dans al jaren. En we dansen samen nu een jaartje en half salsa :)! Dankjewel!
zo tof! en je had een leuk kleedje aan...
oh leuk! x
Echt wauw amai!!! Nee, dat zou mijn verloofde niet kunnen denk ik. Zelfs niet met véél oefening... :)
Hehe, ja, hij heeft wel ritme :)!Dat kleedje heb ik gewisseld. Ik kon met mijn lang kleed met sleep niet dubbel draaien enzo... Dus ik heb dan snel een kort kleedje aangedaan :)!Merci allemaal!
Wow Sharon, dat ziet er echt wel gewéldig uit!Mijn wederhelft wil geen dansles volgen. Het zal dus een tegelplakker worden bij ons. :-)
Hey,Waaw!! Geweldig... bij ons zelf zal het ook helemaal niet zo zijn... Mijn verloofde heeft helemaal geen ritme gevoel...Echt knap, en heel tof kleedje inderdaad... groetjes Ellen Hermans
Wauw! Super zeg! Daar kunnen we alletwee hier nog enorm van leren haha.Ziet er geweldig uit!
Knap gedaan sharon en idd , mooi kleedje !