Terug naar overzicht
Al eens geïnformeerd bij de belbus?
Hoi Julievan welke regio ben je? Das redelijk belangrijk denk ik.Je hebt Lauwers en Sam tours bijvoorbeeld, maar geen idee welke regio's die doen en hoeveel ze kosten.
Ik heb geïnformeerd om een "reis"bus te nemen om mijn familie te laten overkomen (van Limburg naar West-Vlaanderen). Voor die afstand was het zelfs nog goedkoper dan een ceremoniebus te nemen.Vraag gewoon offertes op en vergelijk wat je wel en niet krijgt.Ook bij de lijn kan je bussen huren.
hallowij hebben ook een reisbus. wel een kleintje waar 25 personen in kan (we zijn met 23). we laten deze ook versieren. het scheelde ons heel veel in prijs en voor ons is het maar een uur dat we het nodig hebben. wij hebben de wilg in bree. gewoon informeren.groetjes debbie
Wij hebben ook een bus (met chauffeur) gehuurd... Ze komt van bij the London Ceremony Bus... Prijs kwaliteit voor ons de voordeligste :))Succes...Groetjes,Nathalie
Je hebt verschillende soorten busmaatschappijen.Renotax is er eentje van, daar rijd onze supportersclub mee.Gewoon even overal offertes aanvragen :-)
Hallo Julie,je kan inderdaad kijken bij de gewone busmaatschappijen en offertes opvragen. Indien je echt voor een old-timerbus wenst te gaan, kan je op www.antique-auto.be eens kijken. De prijzen beginnen daar vanaf zo'n 585/595 euro. De prijzen van de bussen zijn ook altijd bij jullie ter plaatse, maar dat kan je op de website allemaal lezen.Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be opendeurdagen 5 t/m 9 oktober 2011
Wij hebben voor volgend jaar onze bus ook gehoord bij The London Ceremony Bus, het komt op een dikke €1000 voor de dag, maar vgl met andere oldtimer maatschappijen waren zijn duidelijkst in prijsafspraken, en weten we bij hen op voorhand hoeveel het ons zal kosten (geen extra km aanrekening, of extra per uur voor de chauffeur)...Dus bussen waren naar mijn mening ook het properst en best onderhouden!Succes in de zoektocht!Annelies
hallo. wij hebben geboekt bij de feestbus in Tielt. echt mooie bussen hoor en van prijs valt het goed mee. groetjes sofie