Terug naar overzicht
Hey,Ik kan je niet helpen met je vraag (mss goed om te zeggen in welke streek), maar ik wou gewoon ff zeggen dat we op dezelfde dag trouwen.Veel succes met de voorbereidingen en maak er spetterend feest van!Annelies16/09/2006
Hey Maaike,bij ons zal er een bigband-groepje ambiance brengen tijdens de receptie. Ik heb ze al eens beziggezien / - gehoord, echt héél goed! Op volgend emailadres kan je één van hen bereiken, je mag altijd informeren met mijn groeten!tomvanleeuwen@hotmail.comgroetjesbirgit16.12.2006
Bij ons komt er normaal gezien zo'n bandje met Mexicanen met bamboe-fluiten en één Belgische met een dwarsfluit.Dat is niet te druk en nog mooi ook.Groetjes,Fieke7/07/2007
Ik ben professioneel zangeres en werk samen met pianiste tylaine van den Broeck. Wij treden op bij vieringen, recepties,feesten, doopsels...U kan ons dze maand terugvinden in het magazine Bruid & Bruidegom.Bekijk zeker onze site eens www.cheeru.be daar kan u ook enkele demo's beluisteren.Voor meer info aarzel niet mij te contacteren info@cheeru.be