Terug naar overzicht
Dag naam en datum genootje -misboekje kan ik je echt niet mee helpen, wij hebben gewoon een booklet met de structuur van de viering om aan de mensen te geven en dat laat ik makenMijn voorblad van het mini boekje is bij mij gewoon ivoor met gekleurde print-inspiratie kapsels Style me pretty ( vind ik nog beter als project wedding)The Knotvorstelijke huwelijkenCurlies ( heb er zelf geen) maar Claire's, Veritas etc ... Zelf internet stephanie brownen grote speld-Het laatste jammer genoeg geen idee.Het begint te korten he!Groetjes,
ik al besteld in humpiedump en was zeer in orde en correct ook vlotte communicatie
Hallo, Boekjes:Ik had onze boekjes als volgt gemaakt: het formaat had ik op A5 gezet, zodat ik eigenlijk een liggende A4 kon gebruiken voor de boekjes. Dan alle teksten ingegeven. Bij het printen heb ik gewoon "boekje afdrukken" aangevinkt. Er wordt dan eerst een zijde afgedrukt, vervolgens vraagt de printer om de bladzijden om te draaien en terug in de printer te steken, en drukt dan de andere zijde af. Bij ons is dit allemaal perfect uitgekomen. Gewoon de bladzijden nog plooien en nieten/binden/...Je hebt ook printers (grotere modellen) die in één keer kunnen dubbelzijdig printen, nieten en plooien....Wij hadden gewoon wit papier genomen en een gekleurde afbeelding op het boorblad gezet.Kapsels:Voor kapsels heb ik eigenlijk vooral gekeken naar bekende mensen. Ik vond ook niet dadelijk een goede website en heb dan maar gegoogled naar bekende mensen (met mooie kapsels). Heb daar de nodige inspiratie tussen kunnen vinden.Voor de curlies misschien veritas? Of bruidswinkels? Soms ook de kapper/ster?Littleflowers of Humpiedump: Geen ervaring mee.... wij hadden geen bruidskindjes....GroetjesAnnelies
Wij hebben ons misboekje ook zelf afgedrukt met een printer die onmiddellijk dubbelzijdig afdrukt en laten afdrukken in boekvorm. De omslag hebben we bij de drukker laten afdrukken, op hetzelfde papier als onze uitnodiging en in kleur. (A4-liggend, dus op A5 formaat)Voor de curlies kan je misschien best eens bij Veritas kijken. Die komen regelmatig terug binnen en ze waren goedkoper dan in de winkel waar ik mijn kleed ben gaan kopen. Zo'n 5 € denk ik.Succes nog!xxx