Terug naar overzicht
Wij trouwen een weekje later...op 16 juni 2012!Lieve groetjesChantal
23 juni :)
hier 23 juni groetjesLotte
en hier een weekje vroeger ... 2 juni
en wij een dagje voor jullie!
Onze dag is 02.06.2012 :))
Hier 15 juni 2012
Hier ook een dagje voor jullie!
hier 23 juni :)
22 juni :) ! hoe ver sta je al ?? groetjes
Wij trouwen effectief op 9/6/11. Mei was voor ons geen optie omdat onze jongste zoon dan zijn eerste communie doet, en anders is het te kort op elkaar.wij hebben al: zaal-gemeentehuis-videogastenboek-gastenlijst-fotograaf. Nu enkel nog goeie Dj, half november ga ik trouwkleed kiezen, aangezien ik met weight watchers bezig ben en hoop tegen dan nog enkele kilo's te verliezen.
2 juni
wij ook 08/06
Wij trouwen ook op 9 juni! Heb de indruk dat het er niet veel zijn hier :-).
Inderdaad niet veel trouwers op 9 juni. 2 juni ging niet meer voor ons want dan trouwt er een bekend koppel en die hebben dezelfde zaal . Wij hebben al ceremoniemeester, feestzaal, DJ, catering, fotograaf, vervoer en that's it. Gemeente kan pas 6 maanden op voorhand en lokatie voor de viering gaan we dit weekend kijken. Eind oktober ga ik naar een bruidsshow in Nederland dus nadien ga ik ook pas kijken voor een kleedje. Collecties 2012 beginnen nu overal binnen te komen dus...
30/06! :-)
23 juni 2012
Wij konden in gemeentehuis al uur en datum vastleggen (heb daar eigenlijk in augustus al voor gebeld). Hij noteerde dit al in zijn agenda. Kleding bruidszonen wordt door mijn tante gemaakt. (ze zijn nogal in de groei).Ook ons logement voor na den trouw ligt al vast (Bed en Breakfast) samen met mijn broers en zus.
Ja logement ligt bij ons ook vast, we huren een hotelleke af ;-) Voor de rest moeten we nu beginnen aan de viering, of toch de locatie ervoor. Zondag hebben we een afspraak met een nonnetje waar ik vroeger nog les van gehad heb. Zij willen hun kapel en tuin eventueel ter onzer beschikking stellen maar heb ze nog niet gezien dus ben benieuwd.
Wij trouwen ook op die dag . Er zijn er idd niet zo veel eigelijk he. Bij ons heeft de datum niet echt een betekenis ofzo. Het was het enigste weekend dat onze zaal nog vrij had (1.5 jaar op voorhand gereserveerd!). Hoop dat het weer wel wat beter zal zijn als dat het dit jaar op 09/06 was
Datum heeft voor ons ook niet echt een betekenis, toch klinkt het wel leuk. En we wouden graag juni dus de speling 09-06-2012 vond ik mooi. 02/06/12 was al bezet . Caroline, zijn jullie al bezig met uitnodigingen/bedankjes? Daar hebben wij het meeste moeite mee. Waar trouwen jullie?
Wij trouwen ook op 09/06 :)!
Dit bruidje trouwt op 16 juni 2012
wij trouwen ook op 9.6.2012 groetjes xx