Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsschoenen Elsa Coloured Shoes

21-9-2011 19:56:43
Hoi bruidjes,
Gisteren ben ik mijn bruidskleed gaan kiezen. Ik ben echt supergelukkig. Mijn kleedje komt van Couture Ann in Aalst, ging echt vlot om te passen. Ik heb gekozen voor een Ladybird. Meer details geef ik nu nog niet vrij zodat er zeker niets aa nde ogen van mijn verloofde kan komen :-)
Nu komt dus schoenen-kiezen in zicht. Bij Couture Ann hebben ze schoenen van Elsa Coloured Shoes. Maar ik had er vandaag pas aan gedacht dat ik beter eens kon vragen hoeveel die schoenen ongeveer kosten. Kan iemand mij daarmee verder helpen? Ik zou zeker mijn gedacht kunnen vinden in dat merk, maar de prijs wil ik ook graag beetje in het oog houden.
Of heeft iemand andere tips waar ik mooie en 'niet al te dure' schoenen kan vinden?

Alvast bedankt
Stephanie

Stephanie
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1198

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik21-9-2011 20:53:46

Via deze link kan je de prijzen zien (linker kolom collectie kiezen) :
http://www.debruidswinkel.nl/assets/s2dmain.html?http:/...
De meeste zitten tussen de 120 en 160€

Een andere tip : Noë pumps
In alle kleuren van de regenboog, je kan je hanhoogte en -dikte kiezen enz.
In Antwerpen hebben ze een winkel, in veel schoonwinkels verkopen ze een basis-collectie en in 'de vlaanders' is er ook ergens een aparte winkel. Ik denk in Waregem.
De Noë pumps zijn zo'n 80-100€

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik22-9-2011 8:42:03

Ik heb mijn schoenen ook bij Couture Ann gekocht, het was de enige winkel waar zoveel keuze was uit Elsa Coloured Shoes.
De mijne hebben 120€ gekost (model Royale, uit de Else collectie) en ze zaten als gegoten!
Zeker een aanrader.

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik22-9-2011 9:21:42

Ok, bedankt. Heel mooie schoen dat model. Zo een type schoen zie ik ook graag.
Weet je of de andere schoenen die zij in Aalst in de winkel hadden of die ook ongeveer hetzelfde prijskaartje hadden?

groetjes
Stephanie

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik22-9-2011 10:15:54

Ik had daar ook schoenen van! Schoenen zelf waren 130 als ik mij niet vergis. Ik heb ze laten kleuren in het rood en dan kwam er nog eens 30 bij.

Nu ik moet zeggen, veel geld voor schoenen MAAR ze zaten super!!! Geen seconde spijt van gehad. Je moet weten dat ik bijna altijd met puma's rondloop en echt geen hakken of geklede schoenen gewoon ben. Dacht dan ook dat ik tegen 's avonds al lang op mijn slippers zou rondlopen!! Waren schoenen met een hakhoogte van 4.5cm dus dat is niet niks en heb ze gewoon meer dan 24u aangehad. Op het einde kreeg ik echt wel pijn in mijn voeten, maar dat was nadat het feest was stilgevallen zeg maar en we onderweg waren naar huis :-)

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik22-9-2011 11:43:27

Volgens mij was het duurste model van Elsa zo'n 180€
Maar je hebt voor minder geld inderdaad ook heel mooie modellen!
Zeker doen zou ik zeggen!
En nog een mega voordeel is dat je ze na de trouw kan laten verven.

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik22-9-2011 12:15:17

Dan ga ik toch eens in de komende maanden een kijkje gaan nemen :-)

Ik had al iemand horen vertellen dat haar schoenen 185 euro gekost hebben (wel linea raffaeli) en dat is toch iets boven mijn budget. 120 of 130 euro valt toch al beter mee voor goede schoenen

Vind het ook belangrijk voor goede schoenen dat je voeten niet direct pijn gaan doen. Ik heb redelijk gevoelige voeten op dat vlak.

Ja dat vind ik ook wel interessant dat je ze nadien kan laten verven.

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik22-9-2011 12:37:14

Ik heb ook enorm gevoelige voeten, ik draag dolgraag hakken, maar heb nog geen enkel paar gehad waarin ik na een paar uur geen blijnen had. Ik heb mijn Elsa's aangedaan om 10u smorgens en om 3u snachts stond ik nog te dansen ;-)
Het enige wat na een tijd wat begon te irriteren was het enkelbandje dat begon te snijden, maar dat is bijna onvermijdelijk na zolang erop recht te staan.
Dus eender hoe: compeed op zak houden is een aanrader!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-10-2011 18:24:53

Hey!

Vandaag ook bij Couture Ann geweest...ook een ladybird besteld ;-)!
Fantastisch die jurken en voor een lage prijs vind ik (tov Maggie Sottero toch!).
Vond ze daar super vriendelijk in de winkel...echt top!

Blij te lezen dat ze zo veel keuze hebben qua schoenen...
Maar ik ga mss naar stylez shoes in Rotterdam...hebben ze ook de Elsa collectie en nog vele andere...

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...