Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswinkels in West-Vlaanderen?

21-9-2011 20:00:49
Hoi mede-bruidjes,
Ik ben op zoek naar leuke bruidswinkels in West-Vlaanderen
Ik ga al zeker een afspraak maken bij La Sposa in Roeselare
Kennen jullie nog winkels waar jullie tevreden van zijn of die jullie echt aanraden?

Groetjes,
Maika

maika
3-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1373

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-9-2011 20:06:01

Hey Maika! Ik heb op dit forum al heel wat positieve reacties gehoord over Scarpellini in Oostende. Zij bieden (als ik hun website bekeek) ook heel wat verschillende merken aan. Verder heb je de Linea Raffaeli concept store in Brugge. Een vriendin van mij heeft daar een minder positieve ervaring gehad - ze waren niet vriendelijk. Ik heb andere bruidjes hier op de website wel al positief bezig gehoord over de winkel. Gekend is ook Steven in Torhout. Succes en veel plezier!

maika
3-8-2012
 Meld misbruik21-9-2011 20:12:05

Bedankt Rebecca, ik bekijk zeker de website eens!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik21-9-2011 21:15:40

ik heb mijn trouwkleed gehaald in prima donna in deerlijk,zeer tevreden qua service altijd zeer vriendelijk ontvangen geweest

Lieselot
23-6-2012
 Meld misbruik21-9-2011 22:34:46

Hoi Hoi

Ik woon ook in WVL Maika! Ik denk dat ik eens ga kijken in La Sposa in Roeselare, Robel in Roeselare en Prima Donna in Deerlijk. Mijn mama sprak ook nog van een mooie grote winkel in Aalter. (Ook niet zo heel erg ver.)

Groetjes

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik22-9-2011 2:39:24

Scarpellini is idd zeer ann te raden! Grote keuze, niet opdringerig en zeer behulpzaam! Groetjes

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik22-9-2011 8:28:51

Linea Raffaelli in Brugge viel tegen voor mij. Prima Donna in Deerlijk daarentegen was een top ervaring. Ik ben super blij dat ik daar mijn kleed heb gekocht...
Groetjes

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik22-9-2011 9:03:52

La Sposa in Roeselare is zeker aan te raden! Heel vriendelijke mensen!

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik22-9-2011 9:18:31

Ik heb naar Robel - La Sposa - La Prima Donna geweest. Voor mij was La Sposa een grote ontgoocheling, in Prima Donna schone kleedjes gevonden, mijn uiteindelijke keuze was in Robel. Heb dan ook voor de suite nog mee gegaan naar Linea Raffaelli in Brugge en vond dat ze daar ook schone kleedjes hadden!

joke

Meld misbruik22-9-2011 10:05:17

bruidskledij steven in torhout, nog geen ervaring, ga zaterdag voor de eerste keer langs.prima donna in deerlijk supervriendelijk, waren er zonder afspraak en ze hebben toch uitgebreid de tijd genomen om me te laten passen.
veel succes.

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik22-9-2011 12:00:58

couture Bo in kortrijk.
T mijne komt van La sposa Roeselare. Zeer content van!
Er is ook la sposa outlet in beveren-leie (denk ik). Dat zijn dan de kleedjes van paar jaar geleden, maar stukken goedkoper.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik22-9-2011 12:19:01

Hey allemaal,

Ik mag volgende week donderdag mijn trouwkleed gaan kiezen bij Bruidskledij Steven in Torhout. De dame klonk zeer vriendelijk aan de telefoon. Het was ook de enige winkel die het merk Lady Bird heeft die niet zo ver is.

groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-9-2011 13:46:51

Ik ga bruidshuis ellen (oostburg) doen en la sposa in roeselare!

veel succes met je zoektocht

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik22-9-2011 14:05:11

Hey,
Ik ben bij La Sposa geweest en bij Robel (beiden Roeselare)
Allebei zeer positief, La Sposa is ruimer en mooier van inrichting dan Robel. Maar bij La Sposa hangen enkele jurken uit en de rest wordt gehaald, naargelang je voorkeur.
Bij Robel mag je zelf tussen alle jurken kijken en uitkiezen wat je wil passen.
Ik heb mijn jurk uiteindelijk bij Robel besteld. Ze zijn er zeer vriendelijk en mocht meteen ook tiara's en zo passen om te zien wat bij mijn jurk past, zonder enige verplichting tot aankopen.
Nu,zeker geen negatief woord over La Sposa, hoor!

Mijn vriendin haar mama ging voor de suite van de trouw van mijn vriendin naar Steven in Torhout en was daar zeer tevreden over!

Gezien ik mijn droomjurk al gevonden had, moest ik geen andere winkels meer doen...

Groetjes!

joke

Meld misbruik22-9-2011 17:30:38

de ladybird collectie hebben ze ook in robel (roeselare)

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik22-9-2011 18:43:45

Hoi Maika

Het ligt net buiten West-Vlaanderen, maar Elena in Deinze is zeker aan te raden! Mooie winkel, veel keuze en een uitstekende service!

Groetjes
Ine

maika
3-8-2012
 Meld misbruik22-9-2011 20:46:34

Super! Van vele winkels had ik nog niet gehoord dus ik kan beginnen rondbellen!
Bedankt voor de vele reacties!
Ik hou jullie op de hoogte als ik mijn droomkleed gevonden heb :)

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik22-9-2011 23:05:51

Hoi Maika!

Hier is de zoektocht net gedaan :-)
Ik ben naar oa Scarpellini in Oostende geweest en das echt een fantastische winkel met bangelijke verkoopsters.
La Sposa daarentegen was de grootste ontgoocheling van heel mn zoektocht!

Bruidshuis Ellen in Oostburg was ook nog ok en van Prima Donna in Deerlijk heb ik veel goeie dingen al gehoord maar zelf ben ik er niet meer geraakt!

Good luck!

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik22-9-2011 23:58:50

Hier ook naar scarpellini geweest en ik kan het beamen; zeer veel merken, zeer veel keuze, supervriendelijke verkoopsters en ze hebben er ook schoenen, tiara's, sluiers, bolero's, ... zodat je kan zien wat mooi bij je kleedje staat.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik23-9-2011 9:46:43

@joke Ik had gekeken op de honeymoonshop.
Daar kan je dan zien welke winkels het merk verkopen en er stond alleen maar Bruidskledij Steven op. Als ik dat had geweten... Roeselare is dichter voor mij dan Torhout Maar Torhout is nu ook niet zo ver 20minuutjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info