Terug naar overzicht
hey dorien,voor budgetplanning kan ik je jammer genoeg niet helpen! maar wil wel graag weten waarom zo een planning dient? groetjes
zo kan je weten hoeveel je aan alles wil uitgeven , hoeveel je ongeveer moet inbeelden dat het gaat kosten. door middel hiervan kan je het ook goedkoper maken dan eerst in gedachten
Hey,Ik heb de dag hoe ik hem voorstel, overlopen en zo van s'ochtend tot s'avonds alles overlopen en via Excel (met optellen) alles opgenomen en zo globaal wordt het uitgerekend (als je dan nog iets tussen voegt (u iets te binnen schiet) veranderd ook je bedrag onderaan). Ook heb ik een aparte gastenlijst om zo de prijs te zien, hoeveel het kost het als ik bepaalde mensen op avondfeest vraag of toch op dansfeest....Veel succes.... Maar zijn altijd denk ik kleinigheden die je over het hoofd ziet....Veel groetjes Ellen
Hey Dorien,als je mij je email adres geeft (via privébericht bv) dan stuur ik je mijn planning door. Intussen is die trouwens ingevuld met de werkelijke kosten, dus dat kan wel handig zijn voor jullie.Groetjes,Hanne
Een tip die hier ooit eens geplaatst is: er is in excel een model voor een budget van een huwelijksfeest, ik gebruik dit, heb het aangepast naar onze situatie en is heel handig!Succes met het budgetplannen:)
wow! dankuwel kristien!!! echt een hele duidelijke en handig in gebruik, telt alles samen enzo! ideaal!!!
Hihi wij hebben ook een budgetplanning opgemaakt. Alles zit hierin qua raming zodat we weten of het binnn ons budget blijft. Lang leve Excell :-)
Kristien, nu ben ik wel heel curieus :o) Ook al is mijn budget al helemaal rond (trouw over 8 dagen :o) ), ik zou dat nu toch wel eens willen zien! Hoe open je dit, zit dit standaard in excel? Ik heb via mijn laptop van het werk wel slechts de versie van 2003 (service pack 3).
@Kristien: ik heb het zelf al gevonden :o)
Hey heyIk zou ook graag wel eens zo'n planning willen zien. Kijken wat ik nog allemaal mis. Zou jij het misschien ook eens naar mij wille sturen Hanne?nina_denier_69@hotmail.commercikes alvast.Groetjes.
Die planning in Excel heb ik toch nog niet gevonden, hoor. Staat dat er standaard in??Zo ja, kan iemand me dan zeggen waar ik die kan vinden? :-)
Je kan het sjabloon downloaden bij Microsoft:http://office.microsoft.com/nl-be/templates/results.aspx?qu=%22Excel%22&ck=1&av=ZXL140#pg:2|ai:TC006089822|
voor dat van excel zal je een privéberichtje ofzo naar kristien moeten sturen, mijn vriend heeft dit gevonden maar sorry ik stond er bij maar weet helemaal niet hoe hij er tot kwam...
Hallo iedereen, Ik zie nu pas de reacties, het is heel eenvoudig: je opent excel, dan klik je op "nieuw" en vervolgens op budgetten: het staat tussen de modellen die je daar ziet...Veel succes ;)