Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

15/10/2011

21-9-2011 23:07:56
nog iemand die op deze datum trouwt?

Ine
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 32 | Gelezen: 745

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik22-9-2011 8:07:19

yezzzzz!!! t komt dichterbij he! :-)

Kim
21-10-2011
 Meld misbruik22-9-2011 9:20:36

Ik een weekje later... Moeten jullie nog dingen regelen of ben je helemaal klaar???
Groetjes

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik22-9-2011 10:57:00

Ah fijn! Ja, 't komt plots heel dichtbij!
Ik moet 3 oktober mijn kleed gaan halen, ik moet de tafeldecoratie nog doen, wij werken met seizoensvruchten, dus dat kan niet lang op voorhand. Mijn bruidsboeket ga ik straks bestellen en de taarten moeten ook nog besteld worden. Ah ja en de tafelschikking, dat is veel werk!!! Dus ik weet nog wel wat doen! En jullie? Nog veel werk?

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik22-9-2011 12:29:44

Wij trouwen ook op die dag
We zijn dan juist 10 jaar samen, jullie een speciale reden om op die dag te trouwen?
Ik begin toch ook al gezonde kriebeltjes te krijgen

Vicky
7-10-2011
 Meld misbruik22-9-2011 12:44:59

Wij een week ervoor .. Krijgen jullie ook van die rare dromen?

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik22-9-2011 17:40:21

Nog geen rare dromen, maar af en toe wel kriebels!

ik ga mijn kleed ophalen op 7 oktober. bij ons zijn het, buiten het drukken van de misboekjes, nog de details: alles ophalen, het huis opruimen, bedankjes afwerken, de openingsdans oefenen, een speechke schrijven voor mijne schat, naamkaartjes drukken voor op tafel, met iedereen nog eens alles overlopen...
niet direct een speciale reden om op 15/10 te trouwen, behalve dat onze droomzaal dan nog vrij was, haha. Op 2 december zijn we 12 jaar samen, maar zo lang wilde ik nu ook niet wachten.
Wij hadden die tafelschikking in orde op een avondje goed discussiëren :)
Ik kijk er wel enorm naar uit moet ik zeggen...

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik23-9-2011 21:24:02

Wij zijn op 1 januari, 9 jaar samen, maar 1 januari is wat raar als trouwdatum.
Mijn ouders zijn op 16 oktober getrouwd, maar dat was een zondag, daarom de 15e, bij toeval was 15 ook het nummer van mijn vriend op de voetbal en ik heb een enorme fobie voor wespen, dus ik wilde niet in de zomer trouwen .
Oktober is ook zo'n mooie maand, met die herfstkleuren! Alleen hopen dat het niet regent hé!!!
Ik heb geen rare dromen maar wel veel kriebels en ik maak me soms zorgen over de meest rare dingen, bijvoorbeeld: 'wat als ik mors op mijn kleed' enzo... Ik vind het ook heel raar om te beseffen dat het eindelijk zover is, ik heb hier zooooo lang op gewacht!!! En ik heb ook zo'n beetje schrik voor de dagen erop, ik ga droevig zijn dat het feest voorbij is.... SPANNEND!!!!!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik24-9-2011 18:45:18

Ja, je bent er zo lang mee bezig, en dan na die ene dag... is het voorbij he! Hopelijk vinden we dan een nieuw projectje ;-) ik zeg altijd, als mensen vragen of ik stress heb en of de voorbereidingen niet zwaar zijn, dat het de leukste hobby is die ik ooit gehad heb!

help, wat als ik mors op mijn kleed, daar had ik nog niet bij stilgestaan! aaaah ;-)

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik24-9-2011 22:10:53

Hier is ook alles bijna zo goed als rond, bedankjes afwerken en allemaal kleine frul, woensdag de laatste details gaan afspreken met de feestzaal, maar wij hebben alleen een dansfeest met dessertenbuffet dus die van de zaal zei het zelf ook al dat we de moeite niet moeten doen om ons bezig te houden met een tafelschikking

Hopelijk is het weer zoals nu, maar dat gaat teveel gevraagd zijn denk ik ach ja, zolang het maar droog blijft is het ok voor mij.

Bij ons is het allemaal vrij snel beslist, wij zijn pas sinds maart dit jaar verloofd en mijn vriend wou dus nu ofwel dan in oktober of november trouwen ofwel pas volgend jaar in de zomer, dus mijn keuze was snel gemaakt en dan nog super leuk dat het voor ons zo'n speciale datum is natuurlijk.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik5-10-2011 9:16:42

Hmm dames, 28° zoals op 1/10 zullen we misschien niet hebben, maar we moeten maar hopen op niet te veel regen he!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik5-10-2011 9:38:32

Ja, het is dat hé Isabelle
Ik had sowieso al een bolero voor mijn dochter en mij voorzien, maar het zou idd wel heel leuk zijn mocht het niet regenen want paraplu's heb ik niet voorzien
Het begint serieus dichtbij te komen, spannend...

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik8-10-2011 10:06:37

Eerst en vooral... Vicky, jij trouwt vandaag, proficiat!!!

en voor ons dames die de 15de trouwen...
Tot nu toe heb ik gehoord dat het goed weer zal zijn.Rond de 20 graden!!
Amaaaaaai dat zou fantastisch zijn!

Nog 1 weekje... nu begint het serieus te kriebelen!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik9-10-2011 15:41:40

zeg dat wel!

Inderdaad ik zie ook op alle betrouwbare sites dat het zeker droog zal zijn (is al super!!) en nog niet te veel bewolking. Kortom: ideaal!
ik ken iemand die 10jaar geleden in datzelfde weekend trouwde en zij zegt dat het elk jaar mooi weer is dat weekend (wanneer ze hun huwelijksverjaardag vieren)
de laatste dagen!!! veel succes iedereen! moet er nog veel gebeuren?

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik9-10-2011 21:08:44

Wauw, dat weer klinkt al veelbelovend want zoals dit weekend zou ik wel zonde vinden.

@Vicky: hopelijk hebben jullie toch een spetterende dag en avond gehad ondanks het weer?

Is het bij jullie ook dat de ticker een dag voor loopt? Bij mij staat er momenteel 5 dagen en 2 uren en ik heb nochtans alles goed ingevuld.

Ik moet nog wat bedankjes voor de volwassenen afwerken, hemd strijken, zo van die kleine dingen, dus normaal gezien moet het bij mij wel in orde komen

Hoe staat het bij jullie? Hebben jullie een checklist ofzo gemaakt? Ik hoop dat ik niks vergeten ben

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 9:59:29

mijn check list begint afgecheckt te worden!

wat er nog moet gebeuren:
- naamkaartjes afprinten en schrijven
- cd branden voor de muziek van de kerk
- nog eens samenzitten met de ceremoniemeester
- huis kuisen en opruimen (misschien niet in die volgorde)
- nog eens langs de zonnebank
- EHBO tasje maken
- tas met spullen voor de overnachting (we blijven bij de zaal slapen)
- speech oefenen
- openingsdans oefenen
- mezelf wat 'opkuisen' (manicure etc)
valt nog wel mee he!

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 10:17:06

Ja, bij mij ook zo'n dingen...naamkaartjes afwerken, benen waxen, manicure, samenzitten met de dj, mijn huis kuisen (!!! dat is echt nodig), zonnebank, openingsdans blijven oefenen, ... eigenlijk leuke dingen. En verder gewoon wachten en aftellen en veel rusten.
Ik kijk er zo hard naar uit!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 12:31:49

Haha, ik moet mijn huis ook nog kuisen, maar da's momenteel niet de grootste zorg in ons hoofd hé
En ik heb een zoontje van 4 en dochter van 1 jaar, dus dan is het met momenten sowieso al wat moeilijker om alles mooi georganiseerd te krijgen

Welke openingsdans nemen jullie? Ik had eerst Amazed van Lonestar in gedachten, maar vind het nu precies wat te 'traag' naar mijn goesting. Zou nog willen wisselen in Everything van Michael Bublé. Wij moeten deze week ook nog serieus oefenen dan als we zouden veranderen, ventje ook altijd laat thuis enz, maar we gaan het wel spontaan houden. Wil er wel wat draaikes enz in, maar nu niet al te overdreven ingeoefend, dus dat komt wel in orde

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 13:48:01

Ik wilde ook graag Everything, want de tekst in geweldig, maar mijn vriend vindt dat niet zo goed... na lang lang zoeken zijn we uitgekomen op Worship van Clouseau...

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 15:28:39

Grappig!! Wij hebben ook everything genomen van Michaël Bublé! Is precies niet meer zo origineel... En we hebben ook nog niet veel geoefend. We hebben een uurtje les gevolgd, om zo wat basisstappen te kennen en daarmee geraak je al ver eigenlijk. Als tweede dans (met de ouders) hebben wij use somebody, gezongen door Pixie Lott.

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 15:30:26

heb net worship even opgezocht, mooie keuze hoor!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 16:22:20

Thanks! ja ik kende het al van vroeger en hoewel wij al lang dansles volgen, wilden we graag iets langzaams. Als tweede hebben wij iets weinig origineels, maar speciaal voor mijn pa, eric clapton wonderful tonight.

zoveel beslissingen he

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 16:27:01

Worship is idd ook een mooi liedje!

Wel grappig dat we allemaal dezelfde keuze hebben het is dan idd ook wel een heel mooi liedje hé.
Had via Youtube eens opgezocht als openingsdans, maar ik vind maar 1 koppeltje en die doen er zo'n heel gemaakt dansje op, dus da's hetgeen ik niet wil
http://www.youtube.com/watch?v=kQZw2fEUKjo

Wij gaan niet vermenigvuldigen. Mijn vader is namelijk gestorven toen ik 8 jaar was en ik heb wat schrik als hij dan zijn mama zou nemen en ik dan zijn papa, dat mijn mama zich een beetje achteruit gestoken zou voelen en mijn schoonouders staan ook niet graag in de belangstelling.
Dus gewoon beslist dat we ineens gaan beginnen met I got a feeling van Black Eyed peas en ik zal daarna mijn schoonvader wel eens gaan halen.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 19:32:47

Ik ga met mijn pa dansen en hij met zijn ma, maar daarna ik met mijn schoonvader en hij met zijn zus, want mijn mama is er jammer genoeg ook niet meer bij. t is dan inderdaad een beetje zien van wat ongemakkelijke situaties te vermijden he.

wij gaan wel wat oefenen op die openingsdans, maar gewoon de basis is een slow hoor! geen heel ingestudeerd dansje! al stress genoeg

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 23:03:01

Hey ladies, ja zo een ingestudeerd dansje vind ik ook maar niets hoor.Bij ons is eigenlijk de eerste strofe ingestudeerd maar we kennen het echt goed en kunnen het wel natuurlijk laten overkomen, daarna slowen we gewoon (op tempo) en draaien we veel enzo... Ik ben er wel bang voor hoor, ik hoop dat we geen black out krijgen van de spanning ofzo. Waar trouwen jullie eigenlijk?
Ik trouw in Huldenberg, gemeentehuis, om 13u. Niet voor de kerk want mijn vriend is als moslim gedoopt. Wij hebben de traditionele Afrikaanse ceremonie al gehad.

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik11-10-2011 10:03:28

Ik ga het toch op Amazed van Lonestar houden dan kunnen we het eerste stukje gewoon slowen en daarna een paar draaikes.
Mijn toekomstige zag het niet echt zitten om een sneller nr te nemen en op korte tijd nog iets te moeten instuderen en hij geeft het niet toe, maar hij heeft toch wat stress

Wij trouwen in Borsbeek, ook alleen gemeentehuis, om 11 uur. We vonden het beiden niet echt nodig om voor de kerk te trouwen, we gaan nooit naar de kerk (buiten dan de dopen van onze kindjes dus ooit ook de communies omdat de grootouders dit wel wilden en zodat zij zelf misschien wel ooit voor de kerk kunnen trouwen als ze willen) dus waarom dan een hele show er rond doen en toch in de kerk trouwen hé.

Was dat speciaal Ine die Afrikaanse ceremonie? Is dat zoals bij de andere moslims dat je dan veel verschillende jurken enz moet aandoen en het feest apart?

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik11-10-2011 10:14:11

Wij trouwen in Herent om 10u30 voor de wet en om 14u voor de kerk. Ik hield wel aan die kerkdienst, dat betekent nog wel wat voor mij. En ik heb mijn werk gemaakt van de ceremonie, t wordt echt heel persoonlijk! Maar ik ben ook wel van mening dat als je dat allemaal niets meer zegt, je dat gewoon ook niet moet doen, in de kerk trouwen.

Als je verschillende kleedjes kan aandoen, zie ik zo'n ceremonie ook wel zitten (grapje he Ine ) Ik ben nl. nogal verliefd op mijn trouwkleed, hihi! Kan niet wachten tot mijn vriend mij daarin van de trap ziet komen! (ps let op he, dat je niet valt met dat kleed, ik heb van iemand gehoord die van de trap was gedonderd! goed begin van de dag, help seg).

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik11-10-2011 10:17:49

Hey, ik had maar 1 kleed (je kan foto's zien op mijn facebook - Ine De Cupere). Eerst waren er gebeden, daar waren wij niet bij. En werd ik verkocht door mijn broer aan mijn schoonfamilie en dan kregen wij een bruidsschat. Heel gek. Maar ik had het er wel voor over. Je moet iets over hebben voor de liefde van je leven hé
Het was allemaal om de oude tradities te doen, maar mijn vriend volgt het moslim zijn niet, net zoals ik gedoopt ben en niet naar de kerk ga. Dus het was meer voor zijn moeder...

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik14-10-2011 9:47:42

Het begint spannend te worden hé dames

Mijn ventje moest vandaag weer vroeger beginnen en tussen zijn vertrek en mijn wekker heb ik toch wel een nachtmerrie gehad haha.
Onze feestzaal bleek een boerencafé te zijn, zo echt een bruin café.
Onze hapjes waren allemaal in serieuze proportie, dus reuzenbitterballen enz en van die graanbollen voor de vogels er tussen.
Ik had mijn jurk nog niet aan, dus moest die in een overvolle zaal aankrijgen.
Mijn gsm stond roodgloeiend van telefoons van mensen die niet konden komen.
Was nogal iets zenne, kon er achteraf wel om lachen

Nog een beetje kuisen sé en de laatste dingetjes bijeen nemen en we zijn er klaar voor

Straks komt mijn beste vriendin slapen om de kindjes mee klaar te maken morgen, hopelijk kunnen we wat slapen

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik14-10-2011 10:35:34

Lieve meisjes, heeeeeel veel succes morgen, geniet ervan, we krijgen een stralende dag! En laat achteraf weten hoe het geweest is hé. Geniet ervan!!! Groetjes, Ine xxx

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik17-10-2011 16:14:12

Het was heerlijk, heerlijk! het was gewoon perfect! wat een dag! ik schrijf nog wel een verslagje, maar ik hoop dat jullie er net zoveel van genoten hebben als ikzelf. zo snel als het ging, heb ik wel alles heel intens beleefd, maar toch heb je het gevoel dat de impressies en emoties van drie weken in 24u worden gestopt he!

straks vertrekken we op reis! iedereen nog veel plezier op de roze wolk!

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik17-10-2011 21:30:52

Hey Isabelle, bij mij was het ook fantastisch, het was gewoon perfect!!!
En heel intens ook. De dag is voorbij gevlogen maar ik heb genoten van elke seconde! Ik ga ook nog een verslagje schrijven maar nu eerst genieten en tijd doorbrengen met mijn ventje. Wij gaan op reis in december. Geniet van jullie reis en van elkaar! En proficiat... x

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik19-10-2011 17:03:57

Hier was het ook zalig!
Alles is zoals planning verlopen en heb intens genoten.
De sfeer zat er enorm goed in, iedereen heeft zich 'bangelijk goe' geamuseerd gelijk da ze hier in't Antwerpse zeggen
Ik ga ook nog de tijd maken om een verslagje te maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...