Terug naar overzicht
Je kan www.duovoce.be eens bekijken en beluisteren!
Check eens bij Marjolijn en Tine of ze nog vrij zijn. Die brengen muziek in de stijl die jullie willen. Wij hebben ze geboekt voor ons huwelijk! Je kan ze bereiken via tinepiano@hotmail.com.
Surf zeker eens naar www.karenverresen.be !! Past perfect bij het profiel dat je net had omschreven. Wij hadden haar samen met contrabas en pianist (één van beste jazz pianisten in België) in de kerk op en de receptie. Hebben hier gigantisch veel complimenten over gehad!! Wij hadden ook eerst naar gospel gekeken, duur hé ;-). Je moet haar echt contacteren, zij zingt ongelofelijk. Je vindt ook clipjes op you tube. Echt Norah Jones stijl. Bij de kerk hebben ze alle liedjes gezongen die we graag wouden (ze wilde zelf Italiaanse versie brengen van een bepaald liedje). Veel succes ;-)
Hallo Astrid,Ik ben dan wel geen duo of band, maar wellicht kan ik jullie toch van dienst zijn. www.patriciafoort.nl voor meer informatie en oa demo's.Groeten,Patricia
Ook misschien een ideetje:www.almostswinging.be !Contacteer me gerust voor een vrijblijvende offerte!Hartelijke groeten,Tom Vanleeuwentomvanleeuwen@hotmail.com0485 / 68 12 85
Bedankt voor de reacties!Ik laat jullie nog weten wat het geworden is maar heb de website van karen verresen eens bekeken en ben al helemaal verkocht:-) nu mijn vriend nog.. hahaGroetjes,Astrid
Hallo, Mochten jullie nog niemand gevonden hebben, bekijk dan onze site eens. www.huwelijksband.be Groetjes Ann
Hallo,
Mochten jullie nog niemand gevonden hebben, bekijk dan onze site eens.
www.huwelijksband.be
Groetjes
Ann
Dag Astridbekijk misschien deze eens:www.deckersmusic.com/ladybird Ik denk dat die wel brengen wat jij beschrijft. Doe ze mijn groeten :-) Saskia