Terug naar overzicht
wij trouwen ook op 08/07/2006?voorspellen ze slecht weer, aiaiaiduimen voor het zonnetjeEline en Piet
ook wij trouwen dan. Ja, ik blijf ook duimen voor goed weer. Beginnen de zenuwen bij jullie al te komen,groetjes Kathy en Kennynog 9 dagen
Hallo, Wij trouwen volgende week vrijdag en het weer ziet er inderdaad niet al te best uit. Kijk anders een op de website www.hln.be . Daar kan je je eigen gemeente invullen bij het 'kanaal weer'. Maar het ziet er overal niet goed uit vrees ik. Wij hebben heel de voormiddag fotoreportage en normaal ging dit allemaal buiten zijn. Plannen moeten dus weeral verandert worden. Groetjes, Jeroen en Mieke
Wij trouwen ook op 8/7/6 ;-) Nog niet panikeren over het weer, dat kan nog allemaal veranderen. Geniet in ieder geval van jullie dag! En binnenkort een verslagje van onze trouwdagen op deze site he!Ilse en Pascal
Wij trouwen ook op 8/7/6!Laat het aub niet regenen die dag!!!
Hier ook volgende week zaterdag.. idd, op de website van het Laatste Nieuws kan je het weer voor de volgende 10 dagen bekijken, en gisterenmorgen was het nog regen en de namiddag was het alweer veranderd naar grijzig weer. Gewoon afwachten is het beste, en ondanks eventuele regen toch genieten van onze dag!Cindy en Jurgen08/07/06
Ik ben ook al aan het stressen voor het weer op 08-07-06, maar toen ik vanmorgen naar de 10-daagse weersvoorspelling op de site van het laatste nieuws keek, zag het er al een pak beter uit! Hopelijk blijft het nu zo, want uiteindelijk kan het weer op een week tijd nog helemaal keren. Fingers crossed!