Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp decoratie

22-9-2011 22:13:16

hoi iedereen,

wij trouwen volgend jaar en hebben hiervoor zaal Toon in sinaai gehuurd. das een eenvoudig zaaltje waar we een dansfeest zullen geven.

wij willen de zaal toch heel gezelllig aankleden... enkele tafels zetten voor de mensen die willen zitten, en we willen dat de zaal echt een romantische sfeer uitstraalt. Het zou wel allemaal nie overdreven duur mogen zijn, aangezien we maar een beperkt budget hebben. Kent er iemand een firma die ons hiermee kan helpen (decoratie met ballons, slingers of eventueel verhuur van materiaal?) dus die hier professioneel mee bezig zijn? of mss ideetjes hoe we het zelf kunnen aanpakken de dag ervoor

alvast bedankt

groetjes

inge

Inge
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 647

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik23-9-2011 7:49:49

Wij hebben pas een feest gegeven voor iets anders in een lege parochiezaal en wij hebben die helemaal versierd overal met boeketjes helium balonnen met zelfgemaakte gewichtjes en wat mooie tafelkleedjes op de tafels waar mensen konden zitten en over de staantafels en wat party lichten gehuurd. Ik moet zeggen het resultaat was echt tof, MAAR het was serieus hard werken om alles klaar te krijgen. Al die ballonnen op te blazen etc etc. Dus ik zou persoonlijk goed afwegen wat je wel en niet zelf doet.

Emmanuella
17-9-2011
 Meld misbruik23-9-2011 9:03:59

hey

ik ben net getrouwd en verkoop ons decoratiemateriaal.

bloemen,
opblaasbare ballonnen in hart vorm met hartjes erin,
gastenboek,
ringkussen berenauto (ringen moeten om de berenpootjes),
2 x doosjes met roos erop voor vb. aan getuigen te geven, tafelversiering : vaasjes met bloemen,
gele rozen (geven licht),
handtas,
pop met bruidskleding aan (voor de bruidskindjes),
fotohouders om zaal me te versieren (nieuw),
opblaasbare kus,
loopwagen voor de bruidskindjes om ringen naar voor te dragen,
rode voile om auto of tafel mee te versieren,
kartonnen doosje om ringen naar voren te dragen,
decoratie voor op taart,
hartjes-ijsblokjes,
handtas en handschoenen (nieuw),
uitnodigingen faire parts,
porseleinen liefde is doosje,
vest om champagne fles te coolen

ook nog te koop: trouwkleed! zeker bekijken!!

http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/vele-trouwaccessoires-decoratie-102560846.html

je mag gerust een bod doen als je interesse hebt
gsm: 0495 35 53 85

kristien
30-7-2011
 Meld misbruik24-9-2011 14:26:11

Hey Inge, wij zijn op 30 juli getrouwd en hebben ook zelf onze zaal versierd met oa witte tule, vaasjes op tafel, ballonnen,..... We verkopen deze spullen nu dus als je interesse hebt stuur gerust een mailtje kristiendenayer@hotmail.com

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik28-9-2011 9:38:47

hallo,

al eens gekeken bij www.flowersandlights.be! Daar kun je leuke ideetjes opdoen en je kunt je decoraties zelf maken als je wilt!

Veel succes!

Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik28-9-2011 13:48:38

Heel leuk ook zijn balonnen met ledverlichting in.
Ook niet zo heel duur! Te bestellen op internet en geeft toch een sjiek uitzicht lijkt me!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...