TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
21-10-2011
|
23-9-2011 7:19:17
zalig , een "last" die weg valt geniet ervan
|
|
Sarah
17-12-2011
|
23-9-2011 8:10:21
Proficiat, zalig hé :). en nu op naar de volgende stap, de juwelen, schoenen en kapsel...
|
|
Leslie
29-9-2012
|
23-9-2011 9:33:26
Kei tof! Je geeft me wel geen moed, ik moet nog op zoek gaan. Elf winkels joh. Dat moet wel een heeeeel speciaal kleed zijn
|
|
Effie
28-4-2012
|
23-9-2011 11:31:03
Idd, echt een grote last die wegvalt. Ik had al gelezen van andere brides to be dat ze al prijs hadden van de eerste keer, na 8 winkels flipte dan wel, ze :-)
haha Leslie, ja, ik was aant tellen en kwam op 11 :-) Maar wat ze zeggen is waar hoor, met de andere jurken was altijd iets net niet wat ik wou, aan deze jurk was echt alles perfect. En dan weet je het ook direct, hoor!
Good luck! Ik weet niet vanwaar je bent, maar als je advies nodig hebt over wat winkels... :-) haha
|
|
Ellen
5-5-2012
|
23-9-2011 13:54:09
Hey,
Amai 11 winkels... dat geeft mij moed... Ik was maar van plan om 1winkel te doen hopelijk vind ik mijn perfecte kleed vlug :-)
groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
23-9-2011 16:40:25
Hey,
Welke winkels heb je gedaan? :-) Amai...11... Ik ga 5 oktober passen en heb tot nu toe 1 kleed wat ik op foto echt woooow vind...maar ben ook zo bang dat ik tijdens het passen iets ga hebben van 'mja...mja...nee...nee...niet speciaal genoeg'... Maar kom, jij hebt hét kleed ook gevonden é!! :-) Misschien het merk of ontwerpen vertellen?? Of wil je het geheim houden?
In elk geval, proficiat met de gevonden dress ;-)!
groetjes
|
|
Effie
28-4-2012
|
24-9-2011 19:24:47
Ja, met de feestzaal wast ook al zo'n gedoe :-)
Ik heb mijn jurk in Le Chapeau gevonden van het merk Pronovias. Nu was ik niet specifiek op zoek naar een merk maar eerder naar een stijl :-) en die paste gewoon in elk opzicht.
Ik ga de boeken in als crazy bride, maar das niet erg :-) haha
En bovenal tijdens de zoektocht, have fun en laat je niet leiden door verkoopsters die oeh en aah en prachtig roepen! Degene die oprecht zijn haal je er direct uit!
Good luck en hou ons op de hoogte ;-)
Xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|