Terug naar overzicht
Hey Karen,voorlopig hebben wij maar 1 bruidskindje dat op onze trouwdag net geen 2 jaar zal zijn. Hoewel dat inderdaad nog klein is zijn we ervan overtuigd dat het goed zal gaan. Wat we ze precies gaan laten doen, daar moeten we nog over denken dus ik ben benieuwd naar de andere reacties!groetjes,Astrid08.09.2007
Mijn zoontje is nu 14 maanden en zal 16 maanden zijn. Hij mag de ringen naar ons toe brengen. Moest hij tegen dan nog niet alleen kunnen stappen dan begeleid mijn broer (mijn getuige) hem naar ons toe. Maar ik denk dat hij dan wel alleen zal kunnen stappen.groetjes Kelly25 augustus 2006
Wij hadden 2 bruidskindjes, van 5 en 3 jaar.Met het jongetje van 5 absoluut geen problemen gehad. Het jongetje van 3 was wel iets lastiger. In de mis ging het goed, maar toen hij bij ons in de bruidswagen moest, liep het even mis. En de familiefoto's vlak na de kerk waren ook wat lastig, omdat hij al wat moe werd. Nochtans was dat nog maar om half 1... Ik denk dat veel ook afhangt van het karaktertje van de kindjes. Als ze niet te zeurderig zijn, kunnen kindjes van 2 makkelijker zijn dan een "lastiger" kind van 6.Veel succes ermee,Lindsay06/05/06