Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leeftijd bruidskindjes

29-6-2006 19:23:03
Hoi,

Wij hebben 2 schattige kindjes in de familie die we graag als bruidskindjes willen vragen. Mss een kleine hinderpaal, ze zullen beiden net 2 jaar zijn... wat denken jullie hierover? Is dit te klein? Ervaringen mee?

We dachten ze al maar alleen de ringen nr voren te brengen, zodat ze nt de hele mis ongeduldig moeten zitten wachten.

Grtjs,
Karen

Karen
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 828

Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik29-6-2006 19:47:53

Hey Karen,

voorlopig hebben wij maar 1 bruidskindje dat op onze trouwdag net geen 2 jaar zal zijn. Hoewel dat inderdaad nog klein is zijn we ervan overtuigd dat het goed zal gaan. Wat we ze precies gaan laten doen, daar moeten we nog over denken dus ik ben benieuwd naar de andere reacties!

groetjes,
Astrid
08.09.2007

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik29-6-2006 19:57:32

Mijn zoontje is nu 14 maanden en zal 16 maanden zijn. Hij mag de ringen naar ons toe brengen. Moest hij tegen dan nog niet alleen kunnen stappen dan begeleid mijn broer (mijn getuige) hem naar ons toe. Maar ik denk dat hij dan wel alleen zal kunnen stappen.

groetjes Kelly
25 augustus 2006

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik30-6-2006 13:20:00

Wij hadden 2 bruidskindjes, van 5 en 3 jaar.

Met het jongetje van 5 absoluut geen problemen gehad. Het jongetje van 3 was wel iets lastiger. In de mis ging het goed, maar toen hij bij ons in de bruidswagen moest, liep het even mis. En de familiefoto's vlak na de kerk waren ook wat lastig, omdat hij al wat moe werd. Nochtans was dat nog maar om half 1...

Ik denk dat veel ook afhangt van het karaktertje van de kindjes. Als ze niet te zeurderig zijn, kunnen kindjes van 2 makkelijker zijn dan een "lastiger" kind van 6.

Veel succes ermee,

Lindsay
06/05/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...