Terug naar overzicht
hallo, wij trouwen op 5/5/2012!!!hoe ver onze voorbereidingen staan : - we zijn in Mexico verloofd en toen we terug kwamen hebben we het aan iedereen bekend gemaakt + onze getuigen gevraagd. later hebben we ook save the date kaartjes verstuurd. in mexico een fotoshoot laten doen omdat we daar verloofd zijn :)! - onze bruidskindjes hebben we gevraagd - onze zaal ligt vast - onze fotograaf ligt vast - onze ceremoniemeester ligt vast + ons vervoer- mijn zus is samen met een cameraman dus hij gaat filmen voor ons :) - gemeentehuis ligt vast met uur - kennis gemaakt met patrick van de goede herder, eerste afspraak gehad - eerste en een tweede versie al gemaakt van een vieringsboekje (moet nog wel wat aan veranderd worden). liedjes al aan het beluisteren geweest maar hier moeten we nog wel keuzes in maken - mijn living ligt vol knutselspullen ... bezig met uitwerken van een uitnodiging, een menukaart en een kaart voor het feestreglement. ik heb al wat versiering, wolkie talkies, we hebben eens snoep besteld om te proeven om later te bestellen voor de bedankjes,...- ik ben gisteren kleedjes gaan passen en heb er een geweldig tussen gezien! op 11 oktober ga ik nog eens elders kleedjes passen. het kleedje dat mijn favoriet gisteren was moet in oktober besteld worden, ze nemen 5 maand om het van spanje te laten overkomen als ik het neem + 2 maand bijwerken... dus in oktober is zeker op tijd! - vandaag hebben we een afspraak voor een eventuele locatie voor onze viering (anders moeten we echt dringend op zoek) - mijn kapster ligt vast -budgetplanning opgemaakt ... hopelijk niets vergeten en hopelijk komt het goedkoper uit... ik denk dat dat het zo wat is ... of ben ik misschien nog iets vergeten?! Leuk dat je ook op 5/5/2012 trouwt!! hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Hoi Ellen,Wij trouwen dan ook.Bij ons staat dit al vast:-getuigen-gemeentehuis en kerk (en pastoor)-fotograaf-zaal-cameraman-dj-vervoer-kleed (sinds deze week)Volgende stappen die ik graag nog dit jaar wil klaar hebben is: -ringen-misboekje (binnenkort gaan we bij de pastoor langs)-foto voor de uitnodigingen en later ook de uitnodigingen zelfOok nog kapster en make-up vastleggenhuwelijksreisschoenen en andere accessoiresversiering kerk met bloemen of ballonsen nog paar kleine dingen zoals enveloppendoos, bedankjes...Zoals je ziet staan bij ons ook nog maar de grote dingen vast. De kleine details staan hier zeker nog niet vast. Ondertussen hou ik mijn ogen en oren open voor allerlei tips :-)
Eyla,Wij trouwen ook op 5 mei 2012.Wat staat er al vast:-Zaal-Make up-kapper-eten-dessertbuffet-vervoer-dj-fotograaf-getuigen-bruidsjongens-Kleed is al besteld-enveloppedoos-Gemeentehuis nog niet, omdat dit nog niet gaat bij ons,pas 6 maandan van te voren.-Kerk doen we niet Nog wel wat te doen dus ... =)Groetjes
Oef we zitten niet helemaal achter met de voorberreidingen....We hebben al:-Feestzaal-vervoer-misboekjes in ontwerp...-uitnodigingen heb ik zelf gemaakt maar nog maar 1tje klaar-bruidskindjes zijn gekozen-DJ van de zaal(maar er is nog niets mee afgesproken)- Kerk staat vast-kapper-Fotograaf heeft al de datum vastgelegd maar nog geen verdere afspraken gemaaktDus ik denk dat we nog heel wat werk voor de boeg hebben....Mercie voor de reacties!Groetjes!Ellen Houden we elkaar op de hoogte?
elkaar op de hoogte houden is voor mij zeker goed ... zo weten we ongeveer wat de anderen aan het doen zijn en verliezen we niets uit het oog ;)
hey, bij ons is dit al in orde:x kerkx gemeentehuisx feestzaalx djx fotograafx bruidsjurkx bruidsboeket + corsagesx visagiste + kapsterx manicurex pedicurex gastenboekx decoratie kerkx decoratie feestzaalx uitnodigingenx misboekjenog te doen:x kostum bruidegomx ringenx versturen van uitnodigingenx verdere asprake bij priesterx enveloppedoosx vervoer (maar dat is een .?)x trouwschoenenx juwelenx boeken van huwelijksreisgroetjes jana
Hoi allemaal,Ook hier 5 mei 2012,Hier hebben we ondertussen al:- feestzaal - dj- Kerk- visagiste- kapster- fotograaf- misboekje op enkele teksten na goedgekeurd- vervoerVolop in voorbereiding:- uitnodigingen- gemeentehuis (kan pas vanaf 1 oktober worden gereserveerd en dan nog niet voor een zaterdag dus trouwen op 2 dagen)- layout misboekje- bruidsjurkVoor de rest nog veel ideeën.Groetjes,Silke
heej, wanneer laten jullie jullie uitnodiging ongeveer drukken? heb totaal geen gedacht ivm tijd
Hey hey, Ik maak de uitnodigingen zelf en ik denk daar in december aan te beginnen.Alle adressen moeten dan nog geschreven worden en de uitnodigingen kunnen dan eind februari begin maart verzonden worden...Ik denk dat het nog een groot werk is om alle adressen te schrijven...groetjes!
Hallo :-)We zijn allemaal goed op tijd begonnen als ik het zo zie.Wij staan ongeveer even ver :-)Fijn om te weten wie er nog trouwt op 5 mei :-)Veel succes nog met de verdere voorbereidingen!!!groetjess