TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
23-9-2011 21:41:54
Hey,
Een liedje bij het binnen komen, Een liedje tussen eerste lezing en evangelie (luisterliedje) Een liedje tijdens de communie als je deze hebt Een liedje tijdens de offerande als je deze hebt Een liedje bij het ondertekenen van het huwelijksregister En een liedje bij het buitengaan van de kerk
Soms ook het onze vader dat gezongen wordt...
Dus dikwijls verschillend naargelang welke soort misviering je houd....
Veel groetjes Ellen Hermans
|
|
Veronique
16-6-2012
|
24-9-2011 9:17:36
Dag bruidje  Ik moet er zelf nog aan beginnen maar dacht aan: * liedje bij binnenkomen kerk * liedje bij buitengaan kerk * liedje na de ringen * liedje na een mooi gedicht  Liefs, Vero
|
|
Eline
26-5-2012
|
24-9-2011 16:29:09
Hallo,
ik ga op de volgende momenten muziek gebruiken: - intrede - na de eerste lezing - homilie - tijdens ondertekenen van het huwelijksregister - communie - uittrede
Je kan natuurlijk nog extra momenten voorzien, maar mij lijkt dit ruim voldoende. Ik ben ook begonnen met mijn misboekje, waar heb jij leuke teksten gevonden?
Groetjes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-9-2011 18:18:36
Wij hadden: * intredelied * lied na de eerste lezing * lied bij het ondertekenen van het huwelijksregister (anders is dat maar héél stil op dat moment) * communielied * lied na de voorbeden * uittredelied
Meestal zijn dit zo'n 5 à 6 liedjes. Heb ook al een viering met 8 liedjes geweten, maar dan wordt het wel héél lang...
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
Michaela
22-6-2012
|
25-9-2011 19:17:03
Moet wel ook maar eens met de pastor praten. Onzere heeft gezegt dat hij graag ook een paar liedjes zal willen hebben war de mensen mee zingen. Tus moeten er ook van de echte kerk liedjes erbij zitten bij ons.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
26-9-2011 7:59:38
Hallo,
Wij hadden: - intredelied - na de eerste lezing - na zegening van de ringen, tijdens ondertekening huwelijksregister - uittredelied
Wij hadden geen communie, dus daarvoor ook geen liedjes....
Je moet dit zelf wat kiezen, denk niet dat daar een regel voor is. Hoe meer liedjes, hoe langer de mis ook duurt. Bij ons had de pastoor aangeraden niet te veel liedjes te nemen....
Groetjes Annelies
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|