Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

chartelle

23-9-2011 21:44:33
hallo
myn vraag is of er iemand ook dat spel met de kousenband doet.of als er iemand weet hoe dat juist in zyn werk gaat.
mvg gwendoline

gwendoline
22-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1055

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-9-2011 23:19:42

wij doen het is traditie aan de franse kant van de familie jij gaat op een stoel staan jij of je mama begeleid de rok mannnen kunnen geld bieden om de rok omhoog te doen gaan die gene die bied op het moment dat de kouseband te zien is krijgt hem vrouwen kunnen bieden om de rok te doen zakken nu in principe is het de winnaar die de kouseband of doet maar bij ons in de familie is het de bruidegom en hij geeft het aan de winnaar in frankrijk is het wel met opbod bij de familie maar dat worden dan natuurlijk redelijk bedragen daar ik het meer voor fun wil doen en niet om extra geld uit de zakken te kloppen zal het bij ons gewoon bieden met kleingeld zijn tis dan een beetje aant het volk om het fun te maken . hopelijk is dit de uitleg die je zocht

gwendoline
22-10-2011
 Meld misbruik24-9-2011 8:46:48

kan het zijn dat het bij ons iets anders is,mvg

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik24-9-2011 9:14:54

goh Gwendoline, is dat niet zo een los bandje dat je over je been trekt en dat de man dan met zijn tanden uitdoet - soms op t huwelijksfeest, soms huwelijksnacht. Ik denk dat dat zoiets is, hopelijk kan ik je helpen

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-9-2011 13:19:12

het kan er zijn verschillende versies als je kouseband intypt bij zoeken kun je verschillende versies van de bruidjes zien wat ook gedaan wordt is de bruidegom die de kouseband uitrekt al dan niet met de tanden en het dan weggooit naar de vrijgezelle mannen zoals de bruid haar boeket weg gooit

Ils
14-1-2012
 Meld misbruik24-9-2011 14:24:20

Ik heb er ook eentje, in dezelfde kleur als mijn jurk en dezelfde collectie lingerie :) Wat we ermee doen weten we nog niet, mijn vriend weet ook niet dat ik dit draag dus kan best een leuke verrassing worden! Meestal wordt bij ons in de familie de kousenband afgedaan door de bruidegom zelf, mét zijn tanden. Van geld bieden heb ik nog niets gehoord..

Groetjes!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik24-9-2011 22:20:00

Hier is het met 1 been op de stoel staan zodat je de kousenband showt, diegene die het hoogste bied mag de kousenband er dan met de tanden af komen halen.
Mijn vriend zijn kant komt van de kermis en daar doen ze het ook, dus hij zou willen dat ik het ook doe, maar ben er nog niet zo zeker van vermits het idd nog eens extra geld uit de mensen hun zakken halen is en ik veronderstel dat er ook niet zoveel mensen zijn die geld zouden bijhebben.
Bij een vriendin was hij voor bijna €50 weg gegaan en iemand op de foor had er eens €250 voor gekregen maar dat was echt op een trouwfeest van een foorein, bij ons op het feest gaan er niet zoveel mensen van de foor zijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...