Terug naar overzicht
Superleuk! Wij hebben ook met hen een afspraak 15 oktober, dus altijd leuk om te lezen dat weer iemand een tevreden klant is :-) Geniet nog maar na van het gevoel!Groetjes!
Hey bruidje! Wij trouwen op dezelfde datum als jij :-) Waar is jullie feest? Alvast veeeeel succes met de voorbereidingen en dikke congrats met de ringen. Wij zijn ook van plan om naar FDO te gaan :-) maar iets later dit jaar, ergens in nov. Groetjeeees!
Wij trouwen op dezelfde dag!
Leuk he bruidje, zalig die ring !
Wij hebben de onze daar ook gekozen :)
Hey bruidje, proficiat, ik ben blij voor jullie!@Effie: ik wil je graag wat advies geven rond het tijdstip wanneer je gaat kijken voor de ringen. Mijn vriend en ik trouwen komende zaterdag, en wij hebben onze ringen besteld eind februari, bij Fede di Oro. Toen ik de ringen vorige week ging afhalen, zei die man van FDO dat we geluk hadden dat we zo vroeg onze ringen besteld hadden. De prijs wordt immers berekend op basis van de goudprijs, op de dag dat je je voorschot betaalt. Hadden wij een half jaar gewacht en onze ringen in juli/augustus besteld, dan zouden diezelfde ringen 25% duurder geweest zijn, door de sterk stijgende goudprijs. Als het past in je planning, ga dan dus best zo vroeg mogelijk naar FDO, want het ziet er niet naar uit dat de goudprijs gaat dalen. Tenzij jullie van plan zijn om trouwringen in een ander materiaal te kiezen, natuurlijk. Ik wil me niet bemoeien hoor, enkel wat raad geven!Lieve groeten,Hanne
Hoi Hanne! Goed idee, daar hadden we nog niet bij stilgestaan. Gaan we toch snel werk van maken, dus! Thanx voor de tip :-) Ik zie dat het begint te naderen voor jullie :-) congrats en nog veeeeel succes de komende weekjes met de laatste voorbereidingen! Grz Effie