Nu Online
Momenteel zijn er 592 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoonouders ... vervolg

29-6-2006 22:16:12
Wou jullie toch eventjes op de hoogte houden ivm men schoonouders (heb hiervoor al enkele berichtjes gepost hierover)
Had ze de kans gegeven om te komen, maar ze moesten me wel iets laten weten voor 25juni, en ja hoor 25juni zat er een briefje in de bus, al vond k wat er op stond niecht zo leuk, er stond: "hallo gretel, wij gaan wel naar het stadhuis komen maar niet naar de huwelijksfuif. groeten m....&w...."

wat zouden jullie hier van denken?

groetjes

Gretel

gretel
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1054

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik29-6-2006 22:27:43

Gretel, ik heb jou berichtjes zowat gevolgd. Het is echt heel spijtig dat ze omwille van je getuige niet de hele dag willen delen in jullie vreugde. Komt jou schoonbroer met zijn vrouw eigenlijk naar jullie huwelijk?

groetjes Kelly

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik29-6-2006 22:28:00

Hoi,

Is natuurlijk geen prettig nieuws die je hebt vernomen maar ik denk dat dat het meeste is die je uit je schoonouders zult halen! Wees blij dat ze een kleine toegeving hebben gedaan en dat ze toch naar het stadhuis komen. Blijkbaar heeft jou volhardendheid hen een beetje over de streep getrokken want eerst gingen ze totaal niet komen en nu komen ze toch naar het stadhuis! Vind het wel heel jammer voor jou en je ventje maar probeer toch van jullie dag te genieten en van het moment dat je schoonouders erbij zijn!

Debra
11/08/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik29-6-2006 22:49:20

Dag Gretel

Het is inderdaad jammer dat ze niet naar het feest komen, maar vind het wel goed dat ze naar het stadhuis zullen komen. Zo zullen ze zelf zien hoe gelukkig jullie zijn samen en inzien dat ze zich druk maken over iets heel klein. Tegelijkertijd kunnen ze nooit echt zoiets hebben van 'we hebben het allemaal gemist', want ze hebben jullie tenminste gezien die dag.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik30-6-2006 5:31:37

hey meisje

Heb 't ook al gevolgd tot nu toe en 't is missch maar beter zo. Nu zijn ze er tenminste ff bij geweest. Als ze toch de ganse dag zouden komen, zouden ze missch nog een scène op jullie feest maken, aangezien ze daar toch goed in zijn ;) Nu kunnen ze 't ook niet verpesten met een slecht humeur of zo hè. Ze komen al ff, dus je hebt al terrein gewonnen, maar begrijp dat je de situatie niet zo aangenaam vind.. Weten ze eigenlijk al dat ze weer een kleinkind gaan krijgen? Missch zou dat de zaak veranderen? Kweet 't niet hè..
In ieder geval, probeer 't niet te erg aan je te laten komen. Je hebt je best gedaan. Probeer met volle teugen van jullie dagje te genieten.

Nog succes ermee

Wendy
05/08/06

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik30-6-2006 10:21:38

Gretel,

Zoals iedereen hier al zegt, ze komen dan tenminste toch naar 't gemeentehuis. 'k Zou me niet te druk maken in 't feit dat ze niet naar 't feest komen hoor. Zo heb je zeker geen zure gezichten op je feest!

Hoe is 't trouwens met je? Verloopt de zwangerschap naar wens? Niet te misselijk of zo? 'k Lees misschien nog iets op zappybaby erover! ;-)

Groetjes,
Sylvie
11/03/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik30-6-2006 12:50:57

Hey,

amaai, ik heb echt de indruk dat je schoonouders hiermee een megagrote stap zetten. Misschien het begin van een hernieuwde relatie? Ik zou mij daar niet druk in maken en hen gewoon laten voelen dat je blij bent dat ze er toch een stuk van de dag bij zijn. Dan heeft jullie kindje misschien toch een goed contact met zijn grootouders.

Groetjes,
Lieve

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik30-6-2006 13:22:25

Hoi Gretel,
Heb je berichtjes gevolgd. Jammer dat ouders zo hun wil doordrijven. Belangrijkste is toch dat jullie gelukkig zijn hé.
Wij trouwen volgend jaar pas, maar heb nu ook al problemen met schoonouders. Al zolang ik met mijn vriend ga (5 jaar)eigenlijk. Allemaal niet gemakkelijk hé.Wens jullie heel leuke dag zonder drukte owv je schoonouders.

Groetjes
Mieke
22/09/2007

Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik30-6-2006 13:41:13

Dag Gretel,

ik vind het vooral heel moedig van je, dat je hen op een heel volwassen manier toch hebt uitgenodigd. En eigenlijk, tjah, is het misschien van hen een voorzichtige stap als ze naar het stadhuis komen? Het blijft doodjammer natuurlijk dat sommige (schoon)ouders der zoveel 'spel' van maken... Geniet, geniet, geniet van jouw grote dag; laat het niet aan je hartje komen!

groetjes,
birgit
16.12.2006

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik30-6-2006 23:02:48

Hee gretel

Ik heb ook je berichtjes gevolgd, en ik vind het echt heel goed hoe je er mee omgegaand betn, ik vind het ook heel fijn van je schoonouders dat ze wel naar het stadhuis willen komen, en dat zou ik ze ook laten weten.... en ... mischien beslissen ze alsnog toch nog mee te gaan naar de fuif als jullie op het stadhuis weggaan!!! ik zou het in ieder geval als heel positief zien!!!
Groetjes nathalie

gretel
11-8-2006
 Meld misbruik3-7-2006 20:25:27

Wij vinden het inderdaad ook al veel dat ze naar het stadhuis komen. Maar.... ik stuurde hen dus een berichtje met daarin dus dat ze merci waren om toch iets te laten weten, dat we het tof vinden dat ze toch naar het stadhuis zouden komen maar dat we zo ie zo wel eens eerst willen babbelen en dat k mij afvroeg aangezien mijn schoonbroer niet zou komen (hierover stond namelijk niets op het briefje en ze ging mij ook daarover iets laten weten) ik mij afvroeg of het dan iets uit maakt of wendy getuige zou zijn, dak dacht dak haar nu wel kon nemen.

heb hierop een antwoord gekregen: "nee, doe maar jullie moeten voor ons zelf geen plaats houden"

hoe zoudenjullie hierop nog reageren?

ik wil echt wel dat goed komt maar heb gelijk den indruk dat toch tegen hun gedacht is da ze komen, na dat berichtje heb k er niets meer van gehoord ondanks dak al verschillende berichten gestuurd heb, ook zijn we intussen al 2 keer aan de deur geweest (jawel heb mijn vriend zover gekregen! maar zijn nog niet binnen geraakt)

dus balans opgemaakt:

ze komen naar t stadhuis om daar ergens vanachter te staan, ze komen niet mee aan tafel en niet naar de huwelijksfuif

mijn schoonbroer komt totaal niet

en hebben ze nog niet gesproken sindsdien

en aangezien we pas zouden vertellen dak zwanger ben alswe ze zien weten ze dat dus ook nog niet

jammer....

ps: over hoe ik me voel, eigenlijk niet zo goed, heel gelukkig, maar de ganse dag door kotsmisselijk, en heb nog wel een eindje te gaan hè, hopelijk stopt dit op week 12 (net als we trouwen by the way :-) zou ideaal zijn)

groetjes

Gretel

(o en bedankt voor al jullie reacties)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...