Terug naar overzicht
Nog 19 dagen en ik krijg steeds meer kriebels!!! Ik kan amper wachten, maar ik vind het ook heel raar, het besef dat het eindelijk zover is!
Ikke de dag voor jou !das minder dan vier weken :-)) van heel ons lijstje hebben maar 5 mensen afgezegd , we zijn superblij dat al onze vrienden erbij gaan kunnen zijn. Ik moet enkel nog schoenen gaan kopen en een haarspeld :)
Hé wij trouwen op dezelfde dag!Waar trouw jij precies? Ik in Gent.Hier nog wat details af te werken, maar het begint toch ook te kriebelen...Gisteren nog eens gaan passen voor mijn jurk. (wordt gemaakt door een vriendin)En ik voel het, het wordt fantastisch...
hoi! We trouwen in Edegem! Hier al de stress nog onder controle ;) Ook nog wat kleine dingen te doen! Ik kijk er zo naar uit, dat de tijd maar snel vooruit gaat! ;) succes nog! x
hoi wij 21 oktober in blankenberge....
Hoii.. wij op 21 oktober in Lommel! Het gaat ineens zo snel vooruit!!! Hier ook enkel nog wat kleine dingetjes en dan zijn we er helemaal klaar voor!
hallowy trouwen ook 22oktober.het begint te korten,we verlangen enorm.aangezien we nu nog zo e goed weer hebben hopen we dat het weer dan nog ga redelijk zijngroeten
op 14 oktober in Knokke, nog 15 dagen!! spannend hé