TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
20-7-2012
|
25-9-2011 13:16:51
hey anneleen, eerst en vooral proficiat ,wij trouwen op 20.07.2012 dus iets vroeger als jullie , en dit hebben we al inorde gedaan, het gemeentehuis uur en datum ligt vast , onze getuigens , onze feestzaal, dj, fotograaf, mijn droomjurk, onze trouwringen, onze voorlopige gastenlijst , kapper, bruidsmeisje , dit is al wa wij al gedaan hebben ik wens je heelveel succes met jullie voorbereidingen grtz bride to be
|
|
Britt
23-6-2012
|
25-9-2011 15:16:24
Hello, wij trouwen 23/06/2012 en dit is in orde: *kleed *schoenen *gemeentehuis *getuige gevraagd *zaal *fotograaf *dj *gemaild naar kerk *een misboekje om te laten goedkeuren door de pastoor *vervoer
nu is het wat afwachten tot januari
|
|
Els
4-8-2012
|
25-9-2011 20:51:44
Hey Anneleen,
Wij trouwen ook op 4-8-'12. Toch een prachtige datum he!
Wij hebben volgende zaken al geregeld: - dagplanning - mijn kleed - gemeentehuis - feestzaal - fotograaf - videograaf - ceremoniemeester - DJ - ceremonievervoer - voorlopige gastenlijst - gastenboek - overnachting voor ons en gasten
Mijn broer gaat onze uitnodigingen ontwerpen, dus daar moeten we niet achter gaan zoeken. Nu ben ik wat aan't zien voor bedankjes en drukkerijen. Kent iemand trouwens een goede drukkerij in/nabij Antwerpen?
Hoe ver staan jullie?
Groetjes, Elss
|
|
Izzie
17-7-2017
|
25-9-2011 21:54:21
Hej! Wij trouwen ook op 4-8-2012 !!! (tevens ook mijn verjaardag... dubbel feest dus!) Wij hebben het volgende al in orde: - kerk - priester (vriend van ons) - feestzaal - DJ - ceremoniemeester - getuigen - trouwkleed - schoenen - ceremonievervoer - kapper - grotendeels het misboekje is klaar - muzikale opluistering voor tijdens de kerkelijke dienst Veeel succes met alle voorbereidingen en geniet er vooral van ;) x
|
|
Steffie
4-8-2012
|
26-9-2011 12:43:23
Hey! Ook ik ben een 04/08/2012 bruidje! Hopelijk valt het weer beter mee dan deze zomer! Wij zijn dit jaar op 5/8 al voor de wet getrouwd aangezien het praktischer was voor de bouw. Wat wij al klaar hebben : Feestzaal Getuigen DJ ceremonievervoer Al een stukje van het misboekje Voor de kerk is alles in orde, datum ligt vast en donderdag op 1e gesprek. Openingsdans is gekozen Tafeldecoratie bijna gekozen :-) (veel te vroeg) Stillaan beginnen kijken voor mijn kleed... Veel plezier iedereen met de voorbereidingen! Geniet,geniet,geniet! groetjes! ik volg hier alles op hoor :-)
|
|
Anneleen
4-8-2012
|
27-9-2011 22:41:34
hallo,
Ik zie dat iedereen druk aan het plannen is. Ja, hopelijk valt het weer beter mee dan deze zomer. Daar kunnen we toch weinig aan veranderen, maar er gewoonweg een schitterende dag van maken... Wat wij al hebben: feestzaal, getuigen, dj, ceremonievervoer, kerk, priester, bruidkindjes Nog veel werk aan de winkel, maar we genieten ervan! Binnenkort wat beurzen gaan bezoeken om ideeën op te doen.
Groetjes
|
|
Koen
4-8-2012
|
30-9-2011 9:56:33
Hallo,
wij trouwen ook op 4/8/12, als ik die niet kan onthouden weet ik het ook niet meer :) Wij hebben al volgende zaken in orde: Zaal geboekt Traiteur menu besproken en geboekt gemeentehuis datum/uur vastgelegd dagplanning in orde voorlopige gastenlijst kleed besteld uitnodigingen worden op dit moment ontworpen DJ ok bedankingen ben ik nu mee bezig (leuk ideetje gevonden op dit forum)
dus nog veeel te doen :)
Groetjes
Koen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|