TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
13-5-2011
|
26-9-2011 11:32:43
Hey, wat er best besproken wordt is het volgende:
- wat is jullie openingsdans - zijn jullie beide ouders aanwezig op het dansfeest (dat is voor hem interessant om te weten) - wat hij moet draaien bij binnengaan van alle gasten in zaal - of hij iets moet draaien bij binnenkomst van jullie ouders, zo ja wat (of komen die niet apart binnen) - wat hij moet draaien bij binnenkomst van jullie - de uren waarop de verschillende genodigden gevraagd zijn, wanneer er aan tafel gegaan wordt - of jullie van plan zijn cadeautjes te geven op het feest - of er jarigen zijn 's avonds - aantal gasten en een idee van de verschillende leeftijden - nummers die zeker niet mogen gedraaid worden - nummers die zeker wel moeten gedraaid worden - jullie muziekkeuze - slows voor na openingsdans - idd liedje voor binnenkomst taart (dat hadden wij niet gekozen maar dj heeft dat samen met zaal beslist bij ons, was super)
Hopelijk ben je iets met lijstje...
groetjes en veel succes nog, Kirsten
|
|
Michel
|
26-9-2011 11:34:40
Welke muziekgenres en artiesten genieten jullie voorkeur, welke niet. Bezorg de dj ook een lijstje (20 à 30 liedjes) met daarop nummers die jullie echt graag willen horen. Dit eventueel aangevuld met bruikbare info i.v.m. de muzikale smaak van de genodigden. Een (goede) ervaren dj kan hiermee zeker aan de slag. Als hij eenmaal zijn Spielraum kent, is het een kwestie van een leuke, gevarieerde, verrassende opbouw; kortom de juiste plaat op het juiste moment. Véél succes.
|
|
Hanne
1-10-2011
|
26-9-2011 13:35:52
Hey Gitte,
het is voor de DJ ook goed om te weten of hij verzoeknummers mag/moet draaien. Als jullie bijvoorbeeld bepaalde genres opgeven, en verschillende gasten komen van een ander genre verzoekjes aanvragen, mag hij die dan draaien? Moet hij die draaien? Dat is belangrijk voor hem om te weten.
Bij ons vroeg hij ook of er broers of zussen waren die al getrouwd waren, en wat hun openingsdans was. Die gaat hij dan ook eens draaien op het feest.
Voor de rest sluit ik me aan bij de antwoorden van hier boven!
Groetjes, Hanne
|
|
Gitte
28-10-2011
|
26-9-2011 13:47:13
Oeioei,nog werk aan de winkel dan tegen vanavond! Ik had er geen idee van dat de gasten ook op muziek de zaal binnengaan. Een voorkeurslijstje heb ik dus ook nog niet.
|
|
Hanne
1-10-2011
|
26-9-2011 13:53:48
Hey Gitte,
op de website van de DJ met wie wij werken, kan je de vragenlijst die zij gebruiken downloaden: www.ludwigs.be , links in het navigatiegedeelte klikken op "vragenlijsten" en dan op de link "vragenlijst huwelijksfeest".
Geniet ervan, ik vond dit alleszins plezant om mee bezig te zijn!
Groetjes, Hanne
|
|
Michel
|
26-9-2011 14:21:28
Een "regular" intredelied bestaat niet echt. Het ene nummer is al geliefder en bruikbaarder dan het andere. Zoek het vooral niet TE ver, maar neem liever iets wat bij hun stijl aansluit, iets waarbij het (hopelijk) onmiskenbaar waar te nemen is dat het hen deugd doet. Nog geen lijstje met favorieten? 28 oktober is op dat vlak nog veraf. Gewoon even gezellig brainstormen en je zult versteld staan hoeveel inspiratie er kan loskomen; je hoeft enkel en alleen met jullie eigenste smaak rekening te houden. Mogelijke suggesties i.v.m. de muzieksmaak van de genodigden horen in dit lijstje niet echt thuis. Het aantal aanwezigen vind ik persoonlijk enkel en alleen interessant, als het om de keuze van de apparatuur gaat, niet zozeer i.v.m. de muziek. Na binnenkomst en een paar grondige visuele checks, heeft de dj een perfekt beeld van de leeftijdsgroepen. Openingsdansen van eventuele broers en zussen zijn uiteraard een schitterend idee. Verjaardagen kunnen tot op het laatst worden medegedeeld zoals dikwijls het geval is. Ga er gewoon voor!
|
|
Elsie
28-10-2011
|
26-9-2011 16:51:00
Hey Gitte, Wij trouwen ook op 28 oktober! Ik heb het gevoel dat de meeste zaken grotendeels vast staan, maar dat er nog heel wat details geregeld moeten worden de komende maand!! Hoe ver zitten jullie? Groetjes, Elsie
|
|
Gitte
28-10-2011
|
26-9-2011 18:27:50
Elsie, Wij wachten nog op 2 bevestigingen en dan kan de laatste tafelnaamkaart ook gemaakt worden,plaatsnaamkaartjes zijn ook klaar. Bedankjes voor op tafel zijn klaar,ook voor de kindjes aan het gemeentehuis. Kleding is voor iedereen in orde.(kleedje van dochtertje is nog bij de naaister maar normaal is dat ook in orde) Bloemen zijn besteld,fotograaf en vervoer hebben de planning. Dj komt dus vanavond voor de laatste besprekingen. Zaal moeten we nog terug langsgaan(vermoed dat dat pas binnen 2 weken moet)Trouwringen hebben we al afgehaald moeten enkel nog bevestigd worden aan een bruidsklok. Cadeau ouders/getuigen/bruidskinderen moeten we nog doen (bloemen zijn wel al besteld) Ik denk dus dat we zogoed als rond zijn. (trouwjurk hangt ook al klaar in de winkel) Verrassingsbrood voor de suite is ook besteld. EHBO zakje moet ik nog doen en de koffers pakken doe ik de week voordien. Zoontje en toekomstige hebben ook al een afspraak bij de kapper voor te knippen,dag zelf komt de kapper aan huis. Stress is er dus nog niet omdat ik denk dat we er goed voor staan . Moeten jullie nog veel doen? Waar trouwen jullie?(wij zijn van Bornem)
|
|
Elsie
28-10-2011
|
9-10-2011 17:07:49
Hey Gitte, Het komt snel dichterbij nu!! Wij zijn van Zonnebeke (bij Ieper). De meeste zaken zijn geregeld bij ons. Nog langs gaan bij de zaal om onze tafelindelingen door te geven en de laatste details te bespreken. Het begint toch te kriebelen!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|