TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
13-5-2011
|
26-9-2011 11:27:40
Hey, wij hadden enkel intredelied voor ons. Wij zijn samen naar voren gegaan. Daarvoor hadden we liedje allegria van cirque du soleil gekozen. Wij hadden ervoor gekozen om liedje te laten uitspelen (live muziek). Wij zijn op ons gemak naar voor gewandeld en dan daar ff gezeten luisterend naar muziek vooraleer viering echt begon. groetjes, Kirsten
|
|
Sophie
15-9-2012
|
26-9-2011 14:25:18
Heej Stefanie,
Heeft ook een beetje te maken met de grootte/lengte van je kerk, niet? Bij ons is de kerk niet zo heel groot, dus duurt de intrede niet zo lang. Om die reden nemen wij hetzelfde lied voor de suite en onszelf. En we gaan het ook helemaal laten uitspelen denk ik.
Groetjes, Sophie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-9-2011 20:16:06
Wij hadden ook Alegria voor ons + suite. Wij hebben het volledig laten spelen, maar dan heb je idd nog wat tijd over.
|
|
stefanie
30-6-2012
|
27-9-2011 21:39:41
Hoi dames!Bedankt voor de reacties! Heb erover zitten nadenken en ik denk dat we 1 liedje gaan nemen voor de intrede (de kerk is ook niet zo groot dus ;)). Nog een klein vraagje: zaten jullie al in de kerk toen het volk nog moest binnen gaan of was het publiek al in de kerk tijdens je intrede? Ik had het namelijk zo in mijn hoofd: Wij komen toe met de auto (ik bij mijn papa, hij met zijn mama). Bruidegom + mama gaan binnen, suite gaat binnen, volk gaat binnen, bruid + papa gaan binnen.
|
|
Kaat
9-7-2011
|
5-10-2011 15:45:43
Bij ons zat het volk allemaal binnen toen de suite binnenkwam. Toen wij naar voor liepen, ging al het volk in de kerk recht staan (super leuk moment). Ik ben samen met mijn man naar voor gelopen. Ik heb trouwens het intredelied ook helemaal laten uitspelen. Wij hebben de pastoor een hand gegeven en zijn op onze stoel gaan zitten en hebben nog geluisterd totdat het lied gedaan was.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|