Terug naar overzicht
Anja Baert (chelsy ) uit Meulebeke !!! Echt heel mooi. Is samen met begeleiding van pianist en iemand die trompet speelt !!!! www.chelsy.be is de website. Daar kan je enkele fragmenten beluisteren.Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!Orily
Dank u voor de tip! Zal zeker eens kijken op de site..
Hallo Eline,ik kan jullie zeker helpen.Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.comgroetjes,Sanderijn
Hallo, Mocht u nog niemand gevonden hebben, bekijk dan onze site eens. www.huwelijksband.be Groetjes Ann
Hallo,
Mocht u nog niemand gevonden hebben, bekijk dan onze site eens.
www.huwelijksband.be
Groetjes
Ann
Hey Eline, Proficiat met jullie huwelijksplannen!Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op mijn voorlopige site www.myspace.com/jozzfiendefeyter Op zondag 16 oktober sta ik op een exclusieve trouwbeurs in het Kasteel Van Saffelaere. Daar kan je mij bij een hapje en een drankje een het werk horen.Wil je graag als mijn gast naar deze beurs komen?Mail me dan opjozefiendefeyter@hotmail.comNog veel succes!Jozefien
Foutje in de myspace zie ik :-) www.myspace.com/jozefiendefeyter Nieuwe website zal er staan vanaf 16/10!
Neem een kijkje op www.duovoce.be Is aan te raden ;)
Op ons huwelijk zorgde Ann Borgonjon (Abosongs) voor de muziek.Iedereen was onder de indruk en vol lovende woorden over haar prachtige stem.Echt super!