Terug naar overzicht
oh dit is mijn onderwerp, ik heb hier weken over gediscuteerd met mijn ouders.:wat er zeker moet instaan is de datum en jullie namen.wat de voorwaarden zijn om het contract te verbrekenhoeveel het voorschot isbij ons staat er ook nog in wanneer je moet betalen ( tussendoor en na het feest)wanneer je de hoeveelheid gasten moet laten wetenvoor de rest, lees het grondig door dat je later niet voor verrassingen komt staan en vraag gerust vragen aan de feestzaal als iets niet duidelijk is. Dat hebben wij verschillende keren gedaan
Hey Nellie,ik ben het eens met Sara! Jullie namen, de datum, annuleringsvoorwaarden, timing en bedrag van de verschillende betaal"schijven". Wij lieten de overeenkomst berekenen op een bepaald aantal gasten, maar dit aantal was wel verschillend van wat we uiteindelijk hebben doorgegeven. Ik heb dus ook nagekeken en nagevraagd of er een beperking was in hoeveel je uiteindelijke aantal mag verschillen van wat je bij de eerste overeenkomst had doorgegeven (bij ons is dit van 140 naar 105 gegaan, dat was geen probleem).En natuurlijk, zoals Sara zegt, in het geheel eens grondig doorlezen. Ik heb ook al gehoord van een feestzaal waar ze de dag zelf ander eten serveerden dan eerst was afgesproken (!!) dus ik zou ook vragen dat alles van het menu expliciet wordt genoteerd. Bij ons wil ik bijvoorbeeld niet dat er foie gras (= zielige ganzen) of tonijn (= dode dolfijnen) geserveerd wordt, en dat staat er ook allemaal in.Dat is het zo'n beetje, denk ik!Groetjes,Hanne
misschien ook nog bijzeggen, onze feestzaal werk met een bestelbon die er achteraf wordt bijgedaan, hier staat ook een clausule over in in het contract natuurlijk