Terug naar overzicht
Hey SaraIk zou hem wassen op mini 30.Dat is op 30 grade en dan duurt het maar 30 min. wanneer de was klaar is.Ik was mijn kindjes hun knuffels altijd zo.Hoop dat je er iets aan hebt.Groetjes Wendy
Hey Sara,ik zou hem ook op 30 graden wassen, op een wolprogramma, als je wasmachine dat heeft. Voor ik hem in de wasmachine steek, zou ik hem eens onder handen nemen met een (zachte) vlekken-verwijderaar.Succes!Hanne
En als je denkt dat hij veel gaat pluizen, kan je de beer in een kussensloop steken en die eventueel dichtnaaien (gewoon met grote steken, maar zo dat de beer er niet zomaar uit kan).En idd, gewoon op 30°, eventueel wolwas.Ik heb het nog nooit op wolwas gedaan, en tot hiertoe zijn alle knuffels er toch in 1 geheel weer uitgekomen. En toen m'n jongste als baby reflux had, werden de knuffels héél vaak gewassen. :-)En daarna gewoon laten drogen. Knuffels die tegen een stootje kunnen, steek ik zelfs mee in de droogkast, maar dat zou ik bij een belangrijke knuffel niet doen. GroetjesKatrien
zoals vele zegge op 30 graden in als je een programma hebt van handwas hou dat ook handig zijn of anders een andere delicate wasprogramma maar voordien wel eens met vlekkenreiniger onder handen nemen als hij echt zovuil is :-)
he ik zou hem wassen op wolprogamma met wasverzachter er in! maar ik zou hem gewoon laten drongen ( dus niet in droogautomaat)
ik zou jefke niet in de wasmachine steken maar hem met de hand wassen. Bij de "Aldi" hebben ze zo zeeppompjes (wit, roze, blauw) en met het witte zeeppompje krijg ik vaak hardnekkige vlekken weg, ik zou Jefke dus zachtjes inwrijven met die witte zeep (vooral waar hij vuil is), dan zachtjes afspoelen en wat uitknijpen en dan met de haardroger of in het zonneke leggen, hij zal van zijn badje genieten - ps misschien kan je achteraf een foto posten van een fris gewassen schaapje