Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beer wassen

27-9-2011 14:24:00
een beetje vroeg maar toch al een praktisch vraagje:
hoe was je een teddy beer als er geen instructies instaan?

Ik heb toen ik pas samen was met mijn verloofde en ik zonder hem op vakantie moest een gigantisch schattige beer gekregen ( schaap eigenlijk, gedoopt jefke)
en nu had ik het idee om deze als ringdrager te laten dragen door een van de bruidskindjes:

ik zie hierin 2 problemen
1. 'jefke' is/was wit en is nu echt vuil, hoe was ik hem. Er staat niets op de label over wasinstructies. Het is het schaap van de me2you reeks
2. dat beertje betekent echt suuuuper veel voor ons, zou ik dat wel toevertrouwen aan de bruidskindjes? (misschien moet ik een copy kopen)

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 730

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik27-9-2011 14:33:58

Hey Sara
Ik zou hem wassen op mini 30.
Dat is op 30 grade en dan duurt het maar 30 min. wanneer de was klaar is.
Ik was mijn kindjes hun knuffels altijd zo.
Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Wendy

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik27-9-2011 14:42:46

Hey Sara,

ik zou hem ook op 30 graden wassen, op een wolprogramma, als je wasmachine dat heeft. Voor ik hem in de wasmachine steek, zou ik hem eens onder handen nemen met een (zachte) vlekken-verwijderaar.

Succes!
Hanne

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik27-9-2011 14:56:14

En als je denkt dat hij veel gaat pluizen, kan je de beer in een kussensloop steken en die eventueel dichtnaaien (gewoon met grote steken, maar zo dat de beer er niet zomaar uit kan).
En idd, gewoon op 30°, eventueel wolwas.
Ik heb het nog nooit op wolwas gedaan, en tot hiertoe zijn alle knuffels er toch in 1 geheel weer uitgekomen. En toen m'n jongste als baby reflux had, werden de knuffels héél vaak gewassen. :-)
En daarna gewoon laten drogen. Knuffels die tegen een stootje kunnen, steek ik zelfs mee in de droogkast, maar dat zou ik bij een belangrijke knuffel niet doen.

Groetjes
Katrien

renske
12-8-2011
 Meld misbruik27-9-2011 15:41:04

zoals vele zegge op 30 graden in als je een programma hebt van handwas hou dat ook handig zijn of anders een andere delicate wasprogramma maar voordien wel eens met vlekkenreiniger onder handen nemen als hij echt zovuil is :-)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik27-9-2011 16:07:07

he ik zou hem wassen op wolprogamma met wasverzachter er in! maar ik zou hem gewoon laten drongen ( dus niet in droogautomaat)

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik27-9-2011 18:40:50

ik zou jefke niet in de wasmachine steken maar hem met de hand wassen. Bij de "Aldi" hebben ze zo zeeppompjes (wit, roze, blauw) en met het witte zeeppompje krijg ik vaak hardnekkige vlekken weg, ik zou Jefke dus zachtjes inwrijven met die witte zeep (vooral waar hij vuil is), dan zachtjes afspoelen en wat uitknijpen en dan met de haardroger of in het zonneke leggen, hij zal van zijn badje genieten - ps misschien kan je achteraf een foto posten van een fris gewassen schaapje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...