Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat geven jullie van eten?

27-9-2011 14:54:44
Dag allemaal,

Ik heb nog een vraagje.
Wat hebben jullie gekozen voor jullie menu?
Wij werken met een walking dinner en hebben enkele ideeetjes gekregen voor hapjes, voorgerechtjes en hoofdgerechten.
Suggesties voor andere gerechten konden we altijd aanbrengen.
Maar ik heb niet meteen inspiratie.
Daarom krijg ik graag een zicht op het menu bij de andere bruidjes.
Groetjes

sanne
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 859

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-9-2011 15:12:39

tip: download de brochure van onze zaal horta ( of andere zalen) daar staan gerechtjes in misschien kan je zo inspiratie opdoen?

wij gaan voor een sit down diner maar zijn er nog niet uit wat we juist gaan geven

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik27-9-2011 15:12:55

Hey, wij zullen eerst kiezen voor 2 hapjes van de chef. Als voorgerecht nemen wij waarschijnlijk een salade van gerookte eendenborst met mango, vinaigrette van frambozen en zoetzure gember. Als hoofdgerecht hebben we een barbecue op de gril: Indische kip tandoori met gebakken rijst, Speenvarken "Sweet & Spicy" met gepofte aardappel, Entrecote met kruidenboter, krieltjes en knapperige salade, Gegrilde zalm met groenten uit de wok en heerlijke seizoenssalades. En dan hebben we ook nog een duo van desserts. Maar als je wilt dan stuur ik je een brochure door van de feestzaal waar wij waarschijnlijk ons feest doen. Hier staan ook een aantal walking dinner gerechten, kun je misschien ideetjes uit halen?

Groetjes
Alessia

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik27-9-2011 17:35:48

Heyhey,

Inderdaad, brochures van feestzalen van het internet halen, haal je heel veel uit! ;-)

Wij hebben een avondfeest waar de gerechten aan tafel worden geserveerd (met dessertbuffet wel ;-)) en zullen waarschijnlijk volgende menu kiezen:

Voorgerecht:

waaier van Gandaham met meloen, kiwi en parmezaankrullen

Soep:

roomsoep “Agnes-Sorel” (asperges en gerookte tong)

Tussengerecht:
gebakken scampi’s met krokante groentjes in een currysausje “Madras”

OF

schotse zalm op z’n Normandisch met grijze garnaaltjes

Hoofdgerecht:

parelhoenfilet met licht dragonsausje met fijne tuingroentjes en kroketjes

OF

parelhoenfilet met sausje van oude Port met fijne tuingroetjes en kroketjes

Dessert:

dessertbuffet “Caipirinha”

Koffie:

mokka zonder versnaperingen

Groetjes!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik27-9-2011 20:11:57

bij ons kunnen de mensen kiezen

voorgerecht:
tomaten room soep of groente soep
hoofd gerecht:
tournedos of schnitzel met groente krans en div saus en frietjes of aardappel kroketten
na gerecht:
Koffie met een bonbon of dame blanche

mvg francis

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik28-9-2011 9:51:30

Bedankt al allemaal ! Dat brengt mij al een stap verder !
liefs

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik28-9-2011 10:53:22

Wij doen een pasta menu. Maar daarbij hebben we ook gekozen voor losse stukken vlees want niet iedereen is zot van pasta.
En daarna doen we de bruidstaart.

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik28-9-2011 13:24:30

Wij zijn er ondertussen ook uit

wij doen ook pastabuffet zoals wendy, met keuze uit verschillende soorten pasta, verschillende sauzen en verschillende soorten garnituur
we doen daarnaast ook wokgerecht, één met vlees, één met vis.
lijkt ons leuk en luchtig voor een walking dinner.

Ons dessert zal bestaan uit allemaal kleine dingen, zoals cupcakes, chocolademousse enzo.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik28-9-2011 19:07:47

hier voorlopig staat nog niet vast hoor
4 hapjes van de chef
gebakken goudbrassem (of vis die de chef aanraad) met kort gebakken groentjes en sausje op basis van garnaaltjes
asperge roomsoep met versnipperde bieslook
varkenshaasje groentjes portosausje en gratinpatatjes of parelhoenfiletje groentje fine champagne saus met aardeappel krokantje
dessert buffet met huwelijksijstaart
ohja dit is een zittend menu of hoe je het ook zegt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...