Terug naar overzicht
Wij zijn wel niet van dezelfde regio maar wij hebben ons volkswagen vervoer gevonden via het forum van flat4free. Hier zitten mensen op van over heel België. Je maakt je gewoon lid van het forum en post dan iets bij trouwvervoer. Het is natuurlijk wel geen officieel bedrijf maar mensen die dit als hobby doen :)hopelijk ben je er iets mee :)
volkswagen beetle of zo'n busjes?
Hallo, ik ben van Izegem, en ik heb deze week een foldertje in de bus gekregen van de feestkever, een blauwe kever. De man was van Rumbeke als ik mij niet vergis.
@ CHRIST: Wel liefst busjes maar kevers zijn ook welkom :)Wij zijn volkswagen en audi fanaten daarmee .. @ VEERLE: Amai super! zouden die een site hebben? zal dit vlug eens opzoeken.. Heb zijn email adres gevonden zal eens mailen om te zien welk kleur dit is van blauwliefst zouden wij in een beige of witte willen zitten de rest maakt eigenlijk geen rol zolang het bij elkaar past
Hallo,wij zijn 'de feestkever' van rumbeke. wij verhuren een babyblauwe en een witte kever met chauffeur voor allerlei gelegenheden.contacteer ons voor een vrijblijvende offerte op defeestkever@telenet.be