Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ons menuutje

30-6-2006 17:36:57
Hey iedereen,

een tijdje terug stelde ik hier de vraag of er misschien iemand was die me wilde helpen met originele benamingen voor onze menu. Hieronder vinden jullie het resultaat van de zoektocht:

ons menu:

Voorgerecht: Zalmmousse met dillesaus

Soep: Agnes Sorel roomsoep

Hoofdgerecht: Kalkoen en struisvogel, wortel, boontjes in spek, champignon, gevulde tomaat, groentesaus met rivierkreeftjes, gebakken aardappeltjes

Dessert: Chocomousse, mokkamousse, ijs met aardbeicouillis en slagroom, vers fruit

Bruidstaart

Middernachthapjes: Ajuinsoep, kaasplank, pekelharing, gebakken spek, verschillende soorten brood

En dit zullen onze gasten te lezen krijgen op de menukaarten:

Voorgerecht: roze zeemousse met bijpassend sausje

Soep: Agnes Sorel roomroep

Hoofdgerecht: fijne sneetjes graanpikkers liggend in het groen en geel, overgoten met een sausje van rivierbewoners.

Dessert: bordje voor zoetebekjes

Bruidstaart: pièce de résistance

Middernachtbuffet : nachtelijke overvloed

Heel erg bedankt aan iedereen die geholpen heeft aan het zoeken naar originele benamingen!

Groetjes
ELKE
12-08-06 (nog 43 dagen te gaan...)

Elke
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 965

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...