Terug naar overzicht
HeySpijtig d
Oeps...Ik wou dus zeggen... spijtig dat we het weer niet net zoals de rest een jaar van tevoren kunnen vastleggen. Ik hoop ook een beetje mooi weer te hebben, maar het zal afwachten zijn tot september! Hebben jullie een binnenlocatie? Dat is het zekerste hé. Maar als het niet regent is er weinig kans dat je kleed al echt heel vuil wordt? Voor de rest paraplu's voorzien en mensen rond je die de paraplu's dragen. Ik denk wel dat iedereen zal helpen hoor, om je kleed (ik weet niet of je een sleep hebt) te helpen dragen enzo.GroetjesVicky09.09.06
Oh, nog iets waar ik aan denk.Als je echt bang bent dat je kleed ergens vuil gaat worden neem dan een andere fotolocatie, want anders ga je dat nadien zien aan de foto's dat ze minder spontaan zijn.Veel succes!Vicky09.09.06
Hallo VickyDank U voor je reacties! Ik kan niet veel zeggen over mn kleed omdat er misschien anderen kunnen meekijken, je weet maar nooit... ;-)Maar als het regent wordt het heel moeilijk, ik zit dan vooral in, met het in en uitstappen in de regen, binnenlocaties kunnen we gerust wel vinden. Het is in Brugge, dus daar zijn wel mooie locaties binnen. (wie ideëen heeft van gebouwen waar je vrij mag foto's trekken, mag het altijd laten weten)Maar ik zit er zo mee in dat mn kleed zal vuil zijn voor we nog naar onze huwelijksviering moeten.. En op zo'n moment wil je toch perfect de mis kunnen binnengaan..We zullen hopen.Ons burgerlijk huwelijk vorig jaar was gieten! Hopelijk valt het nu beter mee...Groetjes!
Hallo Nathalie,Wij trouwen ook volgende week zaterdag en zat ook al in met het weer, maar ik denk dat we gewoon zullen moeten afwachten, het kan nog altijd veranderen. Meer dan een week op voorhand naar het weer kijken is toch niet altijd zekerheid. Al begin ik ook al te panikeren hoor, want wij hebben paard en koets en da's toch allemaal zoveel mooier als het mooi weer zou zijn, voor mij moet het echt niet zo warm zijn als dit weekend, maar gewoon droog blijven zou al heel wat zijn.Veel plezier volgende zaterdag !En indien het toch regent gaan we de regen zeker onze dag niet laten verpesten hé !!Groeten,Mieke
Ik weet niet of je gratis foto's kan nemen in de musea van Brugge, maar je kan het alleszins eens vragen. Of misschien eens vraag aan de mensen van het concertgebouw.Mocht je echt niks vinden, dan kan je ook altijd eens te rade gaan bij in en uit, de toeristische dienst van Brugge. het bevindt zich aan het concertgebouw en misschien kunnen zij je verder helpen voor een binnenlocatie.Groetjes
Als je er echt mee inzit dat je kleed vuil gaat worden, zou ik sowieso een binnenlocatie opzoeken. En zelfs dan nog, wit zal het niet meer zijn.Ik spreek uit ervaring. We zijn getrouwd op 06/05/06, en het was prachtig weer. En toch was mijn kleed al zo goed als direct vuil... Wij hadden onze foto's nochtans pas in de namiddag, de de kerkdienst. Maar na het gemeentehuis was er al een zwarte rand aan mijn sleep. Dus vuil gaat het sowieso worden, zelfs als je goed weer hebt. Ik vond dit ook heel spijtig, maar er is niks aan te doen. Moet je al niet vragen hoe het er na de foto's uit zag...Natuurlijk is er een verschil met echt een regenachtige dag, maar ik wil je toch al maar verwittigen. Dus trek het je niet aan en focus je op iets anders.Groetjes,Lindsay06/05/06