TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
5-10-2012
|
27-9-2011 20:13:09
hey marinka,
er is een tijdje geleden een reportage geweest in 'volt' op tv 1 over outletwinkels. conclusie was dat dit meestal kledij is van mindere kwaliteit, die bewust wordt gemaakt voor de outletwinkels. let wel, ik zeg meestal en over deze specifieke winkel heb ik nog niks gehoord. tip: bekijk de jurken van kop tot teen en vanbinnen en vanbuiten, goed letten op het naaiwerk en de gebruikte materialen.
hopelijk ben je hier iets mee, groetjes, liesbeth
|
|
Dorine
|
27-9-2011 20:17:50
Volgens mij is de Linea Raffaelli winkel in Brugge een concept winkel en geen outlet!!
|
|
Evelyn
20-4-2012
|
27-9-2011 21:24:33
ik heb al gehoord dat men daar niet vriendelijk is in die winkel.
|
|
marinka
7-7-2012
|
28-9-2011 6:15:24
hallo dorine, ik zie het net ook, klinkt mss dom van me maar wat is een concept winkel dan? liesbeth: hopelijk is het niet zo maar zal je tips zeker opvolgen evelyn: oei , dat is iets wat idd niet zou mogen.... zal maar bij mijn eerste keuze blijven en gewoon naar bruidskledij steven gaan in torhout dank u wel dames
|
|
Tabita
22-9-2012
|
28-9-2011 8:38:20
Als je naar Linea Rafaelli wilt gaan kijken kan je ook altijd eens een afspraak maken bij LinX Fashion in Leuven. Echt heel vriendelijke mensen...
Groetjes
Tabita
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
28-9-2011 11:38:46
Hey Marinka. Bij de concept store hebben ze alles van een bepaald merk: alle modellen kleedjes, suitekledij, schoenen, accessoires. Ik heb al verschillende meningen gehoord over de winkel in Brugge. De ene heel erg positief de andere eerder negatief. Indien je van ver moet komen speciaal voor de winkel zou ik inderdaad eerst linea kleedjes passen in een winkel bij jou in de buurt zo ben je zeker dat je de kleedjes ook aanstaan. Indien je gewoon graag wil passen in verschillende winkels en er een daguitstap van maakt, zou ik zelf de proef op de som nemen en gewoon een afspraak nemen. En dan ook wel echt een afspraak nemen: de bruidjes waar de reacties negatief waren, waren meestal diegenen die zonder afspraak hun geluk beproefden. Veel plezier!
|
|
Sarah
17-12-2011
|
28-9-2011 21:04:26
Hey,
Mijn mama is daar haar suitekleed gaan kiezen en mijn schoonzus heeft daar haar trouwkleed gevonden. Alle 2 waren ze heel tevreden van de service en de vriendelijkheid. Ook moesten ze niks betalen voor de retouches.
Groetjes
|
|
marinka
7-7-2012
|
28-9-2011 21:07:01
heel erg bedankt voor de uitleg en de reacties dames, ik ga volgende week naar de trouwbeurs in brugge en zal dan eens kijken om een afspraak te maken indien ik er mijn "goesting" in vind. twijfel nog tussen ladybird en linea
|
|
Dorine
|
28-9-2011 21:24:12
Hey Marinka, zie dat er ondertussen al heel wat reactie gekomen is :) Inderdaad alles van Linea Raffaelli. Zou zeker eens een afspraak maken, de keuze op een beurs is altijd beperkt,je niet laten overrompelen en rustig kiezen en vooral "genieten" van het moment. En absoluut zeker je niet laten pushen!!!
Succes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|