Terug naar overzicht
caro geniet met volle teugen van je dagje he !
een hele leuke dag en een prachtig trouwfeest vol liefde en geluk toegewenst!!!
Geniet ervan Caro! Het weer is echt mooi meegenomen hé!!
Geniet ervan !!!
KEISPANNEND!!!! Geniet ervan!!
Dag datumgenootje!Super dat bij jullie alle voorbereidingen zo goed als rond zijn! Hier staat er onverwachts toch nog behoorlijk wat op ons "To do" lijstje, maar we komen er wel. We hebben allebei vakantie vanaf morgen, dus samen gezellig nog wat voorbereiden en vrijdagavond een avondje naar de sauna :o)De weersvoorspellingen zijn inderdaad echt super hé! Hebben wij even geluk :o) Hoe waren de ringen van FDO, pasten ze onmiddellijk of heb je ze nog moeten terugsturen?Geniet erg van jullie dagje, wij zullen dat ook doen!Liefs,Hanne
Pffff, spannend hé! Véél geluk samen en geniet ervan!
Dankjewel iedereen! Ik wens jullie binnenkort of binnen een paar maanden net hetzelfde toe @ Hanne: Jammer genoeg kan mijn toekomstige geen verlof nemen. Gisteren kwam hij maar om 20u thuis en hij kondigde aan dat dit zelfs tot en met vrijdag zal zijn! Dus ik ben opgelucht dat alles zo goed als klaar is. Vorige week dinsdag zijn ze de ringen komen brengen en ze zijn super mooi! Echt volledig hoe we ze wouden en ze pasten perfect! Hoe waren de ringen bij jullie?Geniet van de sauna vrijdag! x
Caro, geniet volop van jullie dag!