Terug naar overzicht
Beste ElsWij wouden dat ook keigraag doen want het heeft iets magisch...Hoe het juist in z'n werk gaat is simpel... Opendoen, uitschudden, vanonder in brand steken aan die papiertjes, vasthouden tot je voelt dat hij de lucht wil ingaan en pas dan loslaten. Ze gaan razendsnel de lucht in en het is echt mooi en romantisch.Wij mochten dit echter niet doen van de feestzaal. Ze hadden die vraag nogal gekregen maar het mag niet voor de brandveiligheid... Nu moet ik eerlijk ook wel toegeven dat ik er ook niets gerust in was toen we dit hier bij oudejaarsavond de lucht in lieten... Je hebt altijd schrik dat het op het dak gaat neerkomen of op het dak van iemand anders... En een brand wil ik niet op m'n geweten... Dus bij onze trouw zal het niets worden...GroetjesKatrien
Wij moeten het nog vragen aan de feestzaal en als het mag gaan we dit zeker doen!!!
Dan moet je echt wel een groot open plein of zo in de buurt hebben, want je wil idd niet dat dit aanleiding geeft tot een brand!
ik ben daar ook voor aan het kijken en heb gebeld naar stad diksmuide omdat het avondfeest in saint germain is en van hen moet ik informeren bij de politie of het toegestaan is dus hopelijk is het toegestaan want het is heel mooi en romantisch
en Nele, ik ben ook van Diksmuide, mag dit?