Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

chinese wensballonnen

27-9-2011 20:58:13
dag bruidjes,

heel lang geleden heb ik het eens gezien en vond het fantastisch mooi, het is me altijd bijgebleven, nu weet ik ook hoe het noemt : chinese (of thaise) wensballon. Heeft iemand van jullie al chinese wensballonnen opgelaten, en hoe zit dat juist in zijn werk ? Wat met de brandveiligheid ?
Wij denken eraan op deze manier ons feest af te sluiten.

bedankt voor de reacties

groetjes

Els

Els
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 726

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik27-9-2011 21:20:18

Beste Els

Wij wouden dat ook keigraag doen want het heeft iets magisch...

Hoe het juist in z'n werk gaat is simpel... Opendoen, uitschudden, vanonder in brand steken aan die papiertjes, vasthouden tot je voelt dat hij de lucht wil ingaan en pas dan loslaten. Ze gaan razendsnel de lucht in en het is echt mooi en romantisch.

Wij mochten dit echter niet doen van de feestzaal. Ze hadden die vraag nogal gekregen maar het mag niet voor de brandveiligheid... Nu moet ik eerlijk ook wel toegeven dat ik er ook niets gerust in was toen we dit hier bij oudejaarsavond de lucht in lieten... Je hebt altijd schrik dat het op het dak gaat neerkomen of op het dak van iemand anders... En een brand wil ik niet op m'n geweten... Dus bij onze trouw zal het niets worden...

Groetjes
Katrien

Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik28-9-2011 9:27:41

Wij moeten het nog vragen aan de feestzaal en als het mag gaan we dit zeker doen!!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-9-2011 13:43:42

Dan moet je echt wel een groot open plein of zo in de buurt hebben, want je wil idd niet dat dit aanleiding geeft tot een brand!

nele
16-6-2012
 Meld misbruik26-10-2011 16:03:54

ik ben daar ook voor aan het kijken
en heb gebeld naar stad diksmuide omdat het avondfeest in saint germain is
en van hen moet ik informeren bij de politie of het toegestaan is
dus hopelijk is het toegestaan want het is heel mooi en romantisch

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik7-3-2012 8:26:26

en Nele, ik ben ook van Diksmuide, mag dit?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...