Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen om 14 u voor de kerk. Om 17u is er de receptie voor de mensen die erna terug naar huis gaan ( tot 19u) en om 19u30 komen de mensen voor het avondfeest het is de bedoeling dat iedereen aan tafel zit tegen ten laatste 21 u.... We vonden dat eerst wat laat maar aangezien onze eerste receptie over de 200 man gaat is het aangewezen om ze 2u te laten doen. Als je wat minder volk hebt kan je misschien de eerste receptie een half uur korten laten duren en dan schuift alles erna een halfuurtje op.Wij trouwen wel voor de wet op 25 mei ( de dag ervoor dus)!
Hoi TamaraBij ons ziet het er als volgt uit:- 14 uur: Trouw gemeentehuis- 14.30 uur: Vertrek naar feestzaal- 15.00 uur: Aankomst feestzaal, broodjestafel + drank voor de dichte familie, en wij gaan fotos laten nemen- 16.30 uur: Viering aan de feestzaal- 17.30 uur: Einde Viering en oplaten wensballon- 18.00 uur: Receptie voor iedereen- 19.00 uur: Iedereen gaat aan tafelWij hebben wel maar 1 receptie :-)Hopelijk heb je er iets aan, veel succes!!
Hoi Tamara,Wij hebben hetzelfde, ook 2 recepties dus. We hebben er bewust voor gekozen om onze viering tussen de 2 recepties te houden omdat je uiteindelijk ook graag de mensen van het avondfeest bij je ceremonie wil.Dus het ziet er ongeveer als volgt uit:15.30u receptie 17.30u ceremonie18.30u receptie voor de gasten van het avondfeest19.30u start avondfeestDit is maar een voorlopige schatting. Wij trouwen in Antwerpen, dus we kunnen hier pas onze trouw gaan aangeven in het districthuis ten vroegste 6 maanden op voorhand. Dus het kan eventueel zijn dat er aan onze uren gesleuteld wordt. Maar zo heb je een idee héWij zullen dan ook op de uitnodiging zetten voor de gasten van de receptie 'met aanvullend onze ceremonie' en dan voor de gasten van het avondfeest 'beginnend met onze ceremonie' (maar missch in iets mooiere bewoording ofzo ;-)Zo heeft iedereen de kans om erbij te zijn :-) Hopelijk helpt dit een beetje!Grz
Hoi Tamara Bin ons zal het er ongeveer zou uitzien voor 9u30: make up + kapster 9u30: aankomst bruidegom + familie + getuigen 10u00: foto's met familie en getuigen 10u30: foto's met bruidegom 12u00 broodjesmaaltijd13u00 Trouw voor de wet 14u00 Trouw voor de kerk 17u00 - 19u00 Receptie 19u30 Receptie + avondfeest
Als de ceremonie aan de feestzaal is, zou ik het ook doen zoals Effie: eerst receptie voor de receptiegasten, dan ceremonie (waarna de receptiegasten huiswaarts keren) en dan receptie voor de avondgasten. Hou er dan wel rekening mee dat er geen kindjes aanwezig zullen zijn op de ceremonie (als ze ook niet op het avondfeest welkom zijn). Dit zou mij al tegenhouden om voor deze formule te kiezen. Vele (achter)neefjes en (achter)nichtjes en kindjes van vrienden en collega's vonden het toch fijn om me in mijn 'prinsessenkleed' te zien aan de kerk. Zij werden dan na de kerk naar de babysit vervoerd en 's avonds werden de ouders dan uitgenodigd voor receptie / avondfeest.
Dag allemaal!Ik heb de ceremonie tussen mijn twee recepties gepland. En de kindjes die krijgen één babysit ter plaatse. Ze kunnen er ook blijven slapen dus na het eten zal de babysit met de kindjes naar boven gaan denk ik.Bedankt voor de tips!!!Tamara