Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dju toch

28-9-2011 11:58:13
Hallo allemaal,
Zoals ik eerder al postte maak ik mijn bruidssuiker zelf, althans de doosjes.
Daarvoor heb ik inkopen gedaan in AVA.
Ik heb vorige keer alle beschikbare doosjes meegenomen, en kom op 150 stuks.
Nu hebben we er minimum 155 nodig dus ben ik teruggegaan vandaag. Uitverkocht en niet meer te verkrijgen!!
Nu gaan we dit weekend normaal naar mn schoonouders en ga ik in die AVA eens kijken, en in Gent.
Als ik echt niks vind, dan zal ik een oplossing moeten vinden!!
Ik dacht er aan mss een andere vorm te nemen voor dichte familie, leden van de suite of eretafel ofzo. Er zal niks anders opzitten vrees ik!
Hopelijk vind ik dezelfde doosjes want ben verliefd op de mijne ;-) (stoef stoef stoef)
Groetjes
Tiffanie

tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1014

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-9-2011 12:04:48

tip: bel gewoon naar alle AVA's tot je er vind. Ik heb dat voor iets anders ook gedaan en ze kijken graag in de stok om te checken. Als je er zo verliefd op bent zou ik zeker zo snel mogelijk alle AVA's afbellen.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik28-9-2011 12:18:03

Stom hé! Het probleem is ook dat ze niet in alle AVA's hetzelfde assortiment hebben. Zo was ik eens op zoek naar een lintje dat paste bij iets wat ik eerder in een andere AVA had gekocht, maar blijkbaar hadden ze dat net niet. Ze zeiden toen dat elke AVA-winkel zelf uit het assortiment kiest zodat niet elke AVA-winkel hetzelfde in stock heeft.
Dus zoals Sara zegt, zou ik eerst eens bellen naar een paar winkels. Mochten ze het niet hebben, dan zou ik ook andere doosjes kiezen voor de eretafel en/of suite.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-9-2011 12:22:06

Tiffanie, misschien ook rekening mee houden dat niet alle mensen die je uitnodigt, ook aanwezig zullen zijn. Wel een beetje riskant i know

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik28-9-2011 12:35:07

Kijk eens op online winkels van doopsuiker, die hebben meestal dezelfde doosjes.
daar kan je er waarschijnlijk nog wel vinden :)

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik28-9-2011 12:36:08

Bel eerst naar alle AVA's en laat het dan opzij leggen?

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik28-9-2011 13:13:13

Ok, zal deze middag beginnen telefoneren naar AVA en eens kijken naar online winkels!

Thanks voor de tips hé!
xx

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik28-9-2011 14:46:03

Hey Tiffanie!
Ik zou ook elke AVA bellen zenne, je zal er vast nog 5 vinden.
Of toch zeker 5 gelijkaardige doosjes hoor!
Je bent er wel vroeg mee bezig seg... xxxx

Liza
11-11-2011
 Meld misbruik28-9-2011 14:49:55

Ik zou persoonlijk nog een beetje wachten...
Ik heb gehoord dat er gemiddeld 5% van de personen die uitgenodig zijn op het feest, niet aanwezig zijn.

Groetjes,
Liza

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik28-9-2011 15:00:29

Kan je niet vragen in je ava winkel of ze kunnen controleren of deze doosjes ergens anders nog wel in het assortiment zitten. En ze deze eventueel kunnen laten overkomen naar jou vestiging.

Je kan de filialen van Ava afbellen maar vergeet dan niet de productcode bij de hand te hebben. vergemakklijkt het zoeken!

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik28-9-2011 18:08:16

Hoi, Zeker niet wanhopen. Wij waren, ook bij AVA, op zoek naar een grotere bokaal, voor aan de meters te geven bij de geboorte van onze dochter. We hadden er net 1 te kort, want we hadden die ook bij de collega's willen afgeven (op 3 locaties). En we konden die echt niet meer krijgen in die winkel, wij naar een andere, dus wij content, want daar was er nog1. Een paar weken later komen we terug in die eerste winkel, en er stonden er ineens weer een stuk of 3. En dat terwijl die bokalen ook uit het assortiment gingen.... Groetjes, Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...