Terug naar overzicht
tip: bel gewoon naar alle AVA's tot je er vind. Ik heb dat voor iets anders ook gedaan en ze kijken graag in de stok om te checken. Als je er zo verliefd op bent zou ik zeker zo snel mogelijk alle AVA's afbellen.
Stom hé! Het probleem is ook dat ze niet in alle AVA's hetzelfde assortiment hebben. Zo was ik eens op zoek naar een lintje dat paste bij iets wat ik eerder in een andere AVA had gekocht, maar blijkbaar hadden ze dat net niet. Ze zeiden toen dat elke AVA-winkel zelf uit het assortiment kiest zodat niet elke AVA-winkel hetzelfde in stock heeft.Dus zoals Sara zegt, zou ik eerst eens bellen naar een paar winkels. Mochten ze het niet hebben, dan zou ik ook andere doosjes kiezen voor de eretafel en/of suite.
Tiffanie, misschien ook rekening mee houden dat niet alle mensen die je uitnodigt, ook aanwezig zullen zijn. Wel een beetje riskant i know
Kijk eens op online winkels van doopsuiker, die hebben meestal dezelfde doosjes.daar kan je er waarschijnlijk nog wel vinden :)
Bel eerst naar alle AVA's en laat het dan opzij leggen?
Ok, zal deze middag beginnen telefoneren naar AVA en eens kijken naar online winkels! Thanks voor de tips hé! xx
Hey Tiffanie!Ik zou ook elke AVA bellen zenne, je zal er vast nog 5 vinden.Of toch zeker 5 gelijkaardige doosjes hoor!Je bent er wel vroeg mee bezig seg... xxxx
Ik zou persoonlijk nog een beetje wachten...Ik heb gehoord dat er gemiddeld 5% van de personen die uitgenodig zijn op het feest, niet aanwezig zijn.Groetjes,Liza
Kan je niet vragen in je ava winkel of ze kunnen controleren of deze doosjes ergens anders nog wel in het assortiment zitten. En ze deze eventueel kunnen laten overkomen naar jou vestiging.Je kan de filialen van Ava afbellen maar vergeet dan niet de productcode bij de hand te hebben. vergemakklijkt het zoeken!
Hoi, Zeker niet wanhopen. Wij waren, ook bij AVA, op zoek naar een grotere bokaal, voor aan de meters te geven bij de geboorte van onze dochter. We hadden er net 1 te kort, want we hadden die ook bij de collega's willen afgeven (op 3 locaties). En we konden die echt niet meer krijgen in die winkel, wij naar een andere, dus wij content, want daar was er nog1. Een paar weken later komen we terug in die eerste winkel, en er stonden er ineens weer een stuk of 3. En dat terwijl die bokalen ook uit het assortiment gingen.... Groetjes, Inge