TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emmy
1-10-2011
|
28-9-2011 18:21:28
Hey Ellen, wij geven er komende zaterdag ons feest! Zijn er zelf ook nog nooit geweest, maar hebben al heel wat positieve reacties gehad. Ik laat je na ons huwelijk (en de reis) zeker weten hoe het was!
|
|
Ellen
5-5-2012
|
28-9-2011 19:38:12
Da zou fantastisch zijn, we hebben ook al goeie commentaren gehoord en ook wat minder goeie, maar die hoor je van elke zaal denk ik... Heb jen ook voor de huis dj gekozen? In ieder geval een super goeie trouw en huwlijksreis!
groetjes! En bedankt voor de reactie!
|
|
Julie
21-4-2012
|
29-9-2011 10:01:02
Dag Ellen,
Wij trouwen ook in Ten Boogaerde, in April. Wij hebben een aantal zalen bezocht en Ten Boogaerde sprong eruit qua vriendelijk, mooie tuin en aanbod. Ik heb ook gehoord dat het dessertbuffet héérlijk is!
Veel succes met de voorbereidingen, Julie
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
29-9-2011 11:32:49
Hallo Ellen, Wij trouwen daar ook, spannend zeg! Jij trouwt voor mij, dus je mag het zeker laten weten! Ik denk dat het daar wel af zal zijn, alles in orde! De vriendelijkheid van de mensen, de kwaliteit, ... Het enige wat ik wat jammer vind, voor de foto's dan, is dat de eretafel zo juist voor de bar staat. Maar mss kan dat opgelost worden mits een gesprek. Voor de rest heb ik er alle vertrouwen in dat dit goedkomt. Professionele, mooie, aangename zaal denk ik! :-) Waarom zijn we er anders voor gevallen hé? Groetjes
|
|
Emmy
1-10-2011
|
3-11-2011 12:55:54
Hey Ellen,
ik had je nog beloofd iets te laten weten na onze trouw: wel het was super! Echt waar, alles heel erg in orde, goede organisatie, heel lekker eten, zaal mooi opgesteld,... We hebben echt heel veel complimenten gekregen over de zaal, bediening, eten,... Wij hebben inderdaad ook de huis-dj Wilfried Caen genomen en waren hierover heel erg tevreden, er was ambiance van de eerste tot laatste minuut, zeker niet twijfelen!!
Groetjes, Emmy
|
|
Ellen
5-5-2012
|
3-11-2011 15:15:14
Hey Emmy,
Leuk om te horen dat je een super geslaagd feest hebt gehad! Kben bllij dat te horen en dat het een goeie dj is, dat is wel super belangrijk natuurlijk!
Super!
Groetjes!
Ellen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|