Terug naar overzicht
Wij wilden het wat budgetvriendelijk houden, dus hebben we voor iedereen (ouders + grootouders + getuigen) een kadertje voorzien, met daarin een heel persoonlijk bedanktekstje. Later krijgen ze dan een foto om in het kader te doen. Iedereen was er zeer tevreden mee! Er zijn een paar traantjes gevloeid en het heeft bij iedereen een mooie plaats gekregen in hun living :)
Wij hebben aan de ouders een digitale fotokader gegeven met de foto's op van de verlovingsshoot en wanneer we de foto's van de fotograaf hebben, komen die er ook op. :)
Voor de getuigen hebben wij een pen laten graveren met onze naam en datum bij Vistaprint, die konden ze dan meteen gebruiken op het gemeentehuis.Mijn man zijn ouders zijn ook gescheiden en wij hebben toch ook even moeten denken over een cadeau. Uiteindelijk hebben we beslist om na de trouw hen een fotoalbum cadeau te doen met foto's van de trouw. Eentje die we zelf gaan maken via kruidvat of extrafilm ofzo.Elke ouder wil toch graag foto's van de trouw van zijn kind en daar graag mee pronken als er bezoek komt.
www.kadootje.be Daar hebben ze leuke dingen die je kunt laten graveren.Wij hebben bijvoorbeeld voor onze ouders een karaf en 2 wijnglazen laten graveren en we geven er een goeie fles wijn bij.
Hey Ine, Ik heb geprobeerd om naar die site te gaan maar ik kan de site niet openen??Ik krijg wel een kadertje, waar kadootje.be op staat maar geen website te vinden...groetjes!
Wij hebben een spiegel op een staander gegeven heel leuk en origineel wij hadden dat nog nergens gezien.... onze ouders waren dan ook héél euforisch ! www.KADOOKEN.be