Nu Online
Momenteel zijn er 561 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingsgeschenk ouders iemand een idee???

28-9-2011 14:27:33
Hallo allemaal!

Heeft iemand inspiratie voor de bedankingsgeschenken voor de ouders en de getuigen??
Ik heb TOTAAL geen idee wat we kunnen geven....
Ik zou hen graag een origineel kadootje geven...
Mijn ouders zijn gescheiden, dus hebben we 3 exemplaren nodig, we hadden graag aan iedereen hetzelfde gegeven...
Zijn er ook nog ideetje voor kadootjes voor getuigen of worden niet zo vaak kado's gegeven aan getuigen?
moeilijk....

Groetjes!
Ellen

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1336

nele
27-8-2011
 Meld misbruik28-9-2011 16:25:52

Wij wilden het wat budgetvriendelijk houden, dus hebben we voor iedereen (ouders + grootouders + getuigen) een kadertje voorzien, met daarin een heel persoonlijk bedanktekstje. Later krijgen ze dan een foto om in het kader te doen. Iedereen was er zeer tevreden mee! Er zijn een paar traantjes gevloeid en het heeft bij iedereen een mooie plaats gekregen in hun living :)

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik28-9-2011 18:12:19

Wij hebben aan de ouders een digitale fotokader gegeven met de foto's op van de verlovingsshoot en wanneer we de foto's van de fotograaf hebben, komen die er ook op. :)

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik28-9-2011 19:14:10

Voor de getuigen hebben wij een pen laten graveren met onze naam en datum bij Vistaprint, die konden ze dan meteen gebruiken op het gemeentehuis.

Mijn man zijn ouders zijn ook gescheiden en wij hebben toch ook even moeten denken over een cadeau. Uiteindelijk hebben we beslist om na de trouw hen een fotoalbum cadeau te doen met foto's van de trouw. Eentje die we zelf gaan maken via kruidvat of extrafilm ofzo.
Elke ouder wil toch graag foto's van de trouw van zijn kind en daar graag mee pronken als er bezoek komt.

Ine
15-10-2011
 Meld misbruik29-9-2011 9:08:47

www.kadootje.be

Daar hebben ze leuke dingen die je kunt laten graveren.
Wij hebben bijvoorbeeld voor onze ouders een karaf en 2 wijnglazen laten graveren en we geven er een goeie fles wijn bij.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik29-9-2011 12:22:38

Hey Ine,

Ik heb geprobeerd om naar die site te gaan maar ik kan de site niet openen??
Ik krijg wel een kadertje, waar kadootje.be op staat maar geen website te vinden...

groetjes!

Lodi
6-8-2011
 Meld misbruik1-10-2011 14:42:20

Wij hebben een spiegel op een staander gegeven heel leuk en origineel wij hadden dat nog nergens gezien.... onze ouders waren dan ook héél euforisch ! www.KADOOKEN.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...