Terug naar overzicht
Hey heyWat goed dat jij ook DE jurk gevonden heb. Ik heb de mijne ook al gevonden en heb tot nu toe nog geen jurk gezien die ik liever zou willen, dat is dan toch een goed teken hé :DOver een item volgen: Zit ook met het probleem. Kan wel klikkekn op dat blauw balkje 'dit item opvolgen' maar krijg dan alleen onderaan in de donkere balk een melding als iemand iets gereageerd heeft maar als ik naar het ondewerp wil gaan moet ik het echt gaan terugzoeken. Hoop dat er nog een andere oplossing is.Groetjes.
Hoe komt het eigelijk dat je tegen december nog 4 a 5 KG moet afvallen? Kan je anders je jurk niet aan? De jurken wat ik aan heb gehad waren bijna allemaal te groot. 1 jurk was mijn maat en wat zat dat toch fijn strak. Ook al had ze de andere met spelden kleiner gemaakt. Februari mag ik MIJN jurk gaan aandoen. Ben eens benieuwd want is dan echt op maat, alleen de lengte. Zal veel af moeten door mijn 1m50 Groetjes.
Hanne , Tussen de reakties en de plaats waar je een reactie kan plaatsen staat een blauw kadertje (dit item volgen) als je daarop klikt krijg je elke keer een melding (onderaan dit scherm ) als er iemand een reactie heeft achter gelaten. Wat fijn dat je die jurk gevonden hebt :-) voor die paar kilo's , ga naar weight watchers? 5 kilo tegen december is goed haalbaar Succes Tania
Hey! In december gaan ze mijn maten opmeten om mijn jurk te bestellen. En ben toch van plan om enkele kilo's af te vallen en ongeveer 5 is wel voldoende :) Ja je voelt het direct als je 'de jurk' aanhebt. Ik stond daar even in mijn eentje en dacht toen 'zie ik me hierin trouwen?' en ik kreeg tranen in mijn ogen en een rilling dus het zat zeker goed:) Nog veel succes!! Tania, bedankt! ik ga het eens proberen :)