Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De bruidstaart :-)

28-9-2011 21:52:09
hallo!! Ik had eens een vraagje voor alle bruidjes! Heeft er iemand ervaring met patisserie Brabanders in Zonhoven? Naar het shijnt maken ze geweldig mooie taarten! Nu in ons dessertenbuffet zit ook wel een ijstaart...maar ik heb altijd gedroomd van een mooie 'wedding cake' met alles erop en eraan En dacht er nu toch wel aan om misschien de ijstaart te laten en zelf zorgen voor een mooie bruidstaart...wat denken jullie ervan? Of als iemand nog wat tips heeft mag je het mij altijd laten weten
Groetjes xxx

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 639

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik28-9-2011 22:42:25

Hey Patrizia,

Onze bruidstaart zal van daar komen :) Mijn zusje kent er één van de patissiers en wij krijgen dus onze taart van haar (het zal een verrassing blijven). Bruidstaarten heb ik er nog niet van geproefd maar de gewone vlaaien ed wel en die zijn echt super goed.
Als jet het toch niet via een bakkerij wilt doen kan je op zoek gaan naar een hobbybakker op de website van bv de Koekjesfee.

Groetjes!

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik29-9-2011 8:20:18

mmm.. de vlaai met aardbeien en speculaasdeeg is daar overheerlijk :-)

voor de rest heb ik er geen ervaring mee van de bruidstaarten, maar ik veronderstel dat die daar zeker goed zijn!

groetjes

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik29-9-2011 8:58:39

hey ja had er van andere ook al gehoord dat het een goede bakker was, ma wilde toch hier even polsen hoe de bruidstaarten zijn
Ja aan een hobbybakker had ik al gedacht... maar ben daar nog over aan het nadenken, want toen we de zaal zijn gaan vastleggen heb ik dus ook gevraagd naar de bruidstaart die ze daar maken... en ik vroeg dan meteen als ik zelf ook voor een taart mocht zorgen. Maar hun antwoord was zo van "ja da mag u zeker maar wij staan niet in voor ongelukjes en dergelijke"... bv als de taart geleverd word en er zou een fout aan zijn dan zouden zij niet in fout zijn enzo... allé ja... moeilijk om zo uit te leggen.
Maar een ander voorbeeld zou zijn, als ze de taart veel te vroeg op de dag leveren en zij moeten die in de frigo's bewaren en stel dat zij zelf in en uit die frigo's lopen om er hun gerechten klaar te maken en iemand stoot daartegen, dan kunnen zij er niets aan doen
Dan heb ik toch wel genoeg stress denk ik!!! Nu dacht ik dat als ik dat bij een bakker zou bestellen en zij dat ook op een bepaald tijdstip zouden kunnen leveren (dus 's avonds al, terwijl het diner bezig is) dan kan er niet meer veel gebeuren in principe en ze weten perfect wat te doen hé...
Zorgen aant maken voor niets ??? stress konijn dat ik ben hé!!! hahaha

Anne
8-10-2011
 Meld misbruik1-10-2011 21:34:22

Dag Patrizia,
Wij hebben ons feest in Antwerpen en zijn speciaal naar Genk gegaan voor onze bruidstaart. Ik wou ook zo'n echt wedding cake en Tamara van Sprookjestaarten maakt die als geen ander. Neem zeker een kijkje op haar website of via Facebook! Zij zorgen er ook voor dat de taart geleverd wordt waar en wanneer jij dat wil (uiteraard tegen een kleine vergoeding). Veel succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...