Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op zoek naar misboekjes en feestmateriaal

28-9-2011 21:57:27
hallo bruidjes

met 267 dagen op de teller wil ik starten met het samenstellen van mijn misboekje, maar inspiratie ontbreekt me alleen.

Zijn er hier bruidjes die hun mooie boekjes aan me kunnen doorsturen, zodat ik zo messchien wat inspiratie kan opdoen.

Mijn tweede probleem heb al veel gegoogeld maar niks intressant gevonden , ben op zoek naar een twaalf tal receptie tafels met tafellinnen , en een vijftig tal stoelen met witte hoes over.

Ik vindt er wel enkele maar gewoon niet te betalen.

ideee¨tjes zijn welkom

vanessa
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 649

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik29-9-2011 6:05:21

Hoi Vanessa,

Voor je misboekje kan je kijken bij een topic dat ik deze week ergens heb toegevoegd: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=365757&su...
Voor de receptietafels: bij veel feestzalen kan je dergelijke tafels gewoon krijgen, maar misschien is jullie receptie ergens anders? Misschien kan je proberen een bar aan te spreken, of bij boels gaan kijken? Misschien heeft de lokale chiro of een dergelijke vereninging zo'n tafels die je mag lenen of huren voor 'n prijsje?
Ik weet niet van welke regio jij bent, maar als je effe "googelt", heb je geen bedrijven daar in de buurt die het voor een goede prijs doen?

'T zijn maar losse ideetjes hoor

Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik29-9-2011 8:00:39

aha een mede datum bruidje :)

Wij zijn ook al aan ons misboekje begonnen . Ik stuur ze jou door vandaag of morgen
(het is nog maar een tijdelijk boekje ) want het moet nog gekeurd worden door onze pastoor .
Hoe ver staan jullie al voor de rest ?

groetjes
Sarah

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik29-9-2011 11:36:19

hallo

in een ander topic heb ik deze site ontdekt en ik vind da er leuke dingen tussenstaan
http://www.renaat.be/webdoc1408.htm

Ik ben er ook stilletjes aan mee begonnen!
Succes

Sara
27-4-2012
 Meld misbruik29-9-2011 14:40:16

Deze website is echt een aanrader!

Dank je Veerle!

nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik29-9-2011 17:00:37

echt de moeite!!

Dankuwel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...