Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

1-7-2006 12:20:53
hallo bruidjes,ik heb 2 vraagjes:
laten jullie de bruidskindjes nog iets anders doen dan de ringen geven en wat laat je ze in hun handjes houden een klein boeketje of een teddybeer
wat geven jullie aan de kindjes die jullie buiten staan op te wachten? ik heb wel een paar ideetjes maar zou graag eens weten wat jullie geven

groetjes
cindy alias xandee
09/09/2006

xandee
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 939

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik1-7-2006 12:34:45

Hoi,

De bruidskindjes dragen bij ons enkel de ringen. Ik had graag Jans petekindje die 6,5 jaar zal zijn laten voorlezen maar ze is nog te klein, ze kan nog niet lezen. Wij geven aan de kindjes die aan de kerk staan een potloodje met een bewegende giraf aan het uiteinde, komt van AVA, daaraan hangt een zakje snoep. We gingen eerst bellenblazers kopen maar khoor nu van sommige mensen dat die bellenblazers vlekken kunnen maken op de kostuums en omdat wij 3 huurkostuums hebben vertrouwen we het zaakje niet en hebben we voor een groot potlood.

Debra
11/08/06

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik2-7-2006 7:48:47

Hallo Cindy/Xandee,

wij laten onze bruidskindjes de ringen geven en hebben dan 2 ringetjes gekocht die wij aan hun geven ! Wij hebben dan een soort van gelofte gemaakt en dan krijgen hun ook een ringetje.

Groetjes Mireille
01-09-2006

davida
7-9-2008
 Meld misbruik2-7-2006 14:28:46

hey onze kindjes dragen een beer met elk een ring daar aan vast en wij geven aan de kindjes een ballon met een zak snoep eraan
grtjs davida
08/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...